נחשף שמו של הרופא החשוד בפדופיליה שנתפס באשקלון



בית המשפט המחוזי בבאר שבע אישר היום (שני) לפרסם כי רופא הילדים מהצפון שנעצר בתחילת החודש הוא ד"ר מאיר למפיט.

ניידת משטרה. צילום: באדיבות דוברות המשטרה

מי שהביא למעצרו של ד"ר למפיט הוא "לוכד הפדופילים" אבי דוביצקי. על פי החשד לא מדובר בנער הראשון עמו נפגש והיו נערים נוספים.

לאחר שהאריכו את מעצרו של למפיט כמה פעמים והשופט נענה לבקשת עורך דינו לשמור את זהותו חסויה, במשטרה הגישו ערר ובית המשפט המחוזי בבאר שבע אישר את בקשת המשטרה לפרסם את שמו ועיסוקו. 

המשטרה מקווה שבאמצעות פרסום שמו תלונות נוספות יתקבלו בימים הקרובים.

ד"ר מאיר למפיט,כפי שמפורסם באיטנרנט הוא  מוסמך משרד הבריאות (בעל תעודה מוכרת) בנושא אבחון וטיפול בקשב ובריכוז, מומחה בכיר ברפואת ילדים ונוער, רופא התפתחותי מזה כעשרים שנה. שמטבע עבודתו עוסק בטיפול בקטינים.

אבי דוביצקי, סיפר כי הוא התחזה ברשת לקטין כבן 14 וקבע עם הרופא להיפגש באשקלון. "הוא התחיל להתכתב אתי  וסיפר על עצמו שהוא יועץ ועובד במשרה ביטחונית. הוא שאל אם יש לי ניסיון מיני ואם נפגשתי עם בנים. אמרתי לו שלא והוא ביקש תמונה והחזיר תמונה של אדם מבוגר, לפחות בן 60".
דוביצקי מוסיף "ברגע שהבנתי שהוא ד"ר, לחצתי יותר חזק להוציא מה הכוונות שלו והוא אמר לי 'העיקר שיהיה לך חיוך על הפנים'. הוא רצה לקחת אותי לסרט ביום ראשון והסביר לי שהוא משתמש בקונדום. פה נאמר לו במפורש שהוא מדבר עם קטין והוא אמר שצריך להיזהר שההורים שלי לא יגלו".
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה