מרכז להתעמלות קרקע אקרובטיקה וטרמפולינה



התעמלות הוא מקצוע לאקרובטים. באשקלון הוקם מרכז המודרך על ידי מקצוענים בתחום אלכס וליאוניד סירוטניקוב. החל מגיל 5 הם כבר מכשירים את הדור הבא של האלופים

יח״צ

מרכז סלטו להתעמלות קרקע אקרובטיקה וטרמפולינה הינו מועדון מוביל בתחום ההתעמלות ופועל בהצלחה מזה 20 שנה בהנהלת לאוניד ואלכס סירוטניקוב, אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בתחום, לאוניד מאמן התעמלות קרקע אקרובטיקה וטרמפולינה בעל נסיון רב, מורה לחינוך גופני ומחזיק בתואר M.A (תואר שני בחינוך גופני). אלכס מדריך התעמלות קרקע אקרובטיקה וטרמפולינה בעל נסיון רב בתחום מתעמל לשעבר ייצג את ישראל בתחרויות בינלאומיות ואלוף ישראל. מרכז סלטו מפעיל חוגים לילדים המשפרים את היכולות המוטוריות שלהם, שיפור כושר גופני, שיפור שיווי המשקל, גמישות, זריזות, כוח, יציבה נכונה, קורדינציה, נותן ביטחון עצמי לילד ומכשיר את הילדים להשתתף בתחרויות במהלך השנה והמון המון כיף. מרכז סלטו מזמין את ילדכם להשתתף בשיעור ניסיון, על מנת להתרשם מאיכות החוויה.

החזון שלנו

החזון שלנו: לקדם את ענף ההתעמלות ולפתח את הדור הצעיר.
כושר גופני גבוה, גוף בריא וקורדינציה מפותחת, מהווים בסיס להתפתחות בטחונם העצמי של כל הילדים, הפעילות אצלנו היא אורח חיים ואנו מעודדים להישגיות. הפעילות מיועדת לכולם בכל רמה, תוך מתן דגש למקצועיות והצלחה תוך כדי הנאה. המאמנים, האימונים והגישה לילדים מתבצעת תוך כדי אהבה הילדים והמקצוע ורצון רב לפתח את הדור הצעיר. נותנים תשומת לב אישית לכל ילד וילדה.

אימוני ההתעמלות מאפשרים לילד להיחשף למגוון רחב של מיומצנויות מוטוריות כגון: גלגולים, עמידת ידיים גלגלונים, גשרים, מיזוג מושלם של תנועה גופנית ויופי. מרעבת יופי וקלות תנועה בסיגנון וחינניות.

ענף ההתעמלות על טרמפולינה, הוא ספורט תחרותי ואולימפי, בו המשתתפים מבצעים תרגילים אקרובטיים תוך כדי קפיצה על טרמפולינה התרגילים הם מגוונים ויכולים לכלול  סלטות מסוגים שונים, קפיצת בורג ועוד.....

כנסו לאתרינו:

https://www.facebook.com/saltoashkelon/

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה