וילות למשפחות – למשפחה שרוצה להרגיש יוקרה לכמה ימים



רוצים להרגיש כמו משפחת המלוכה האנגלית? וילות למשפחות היא ההתחלה. אם אתם רוצים בילוי ברמה גבוהה, סעו לוילה איכותית לכל המשפחה. פרטים בפנים!

תמונה באדיבות וילה ארץ הגליל, רמת הגולן

וילות למשפחות

אם אתם מעוניינים בנסיעה איכותית לחופשה בארץ, ורוצים בילוי משפחתי, אפילו מורחב, באיכות גבוהה מאד אך במחיר שפוי, וילות למשפחות הן הפתרון המושלם. לפני כמה שנים מישהו לקח את היוזמה, ומאז, יש רק פתרונות מעולים בעבור משפחות שרוצות בילוי איכותי.

 

מחפשים וילות למשפחות? היכנסו לכאן!

מה זה וילות להשכרה?

לפני כמה שנים היו רק צימרים, שגם הם דבר חדש יחסית בתיירות הפנים, כ-20 שנה, ובתי מלון. היום יש אופציה אמצעית, שמכילה את הטוב של שני העולמות. מדובר על וילות איכותיות ברמה של ישובי יוקרה, עם כל הפינוקים שיש במלון, אבל עם האווירה השקטה, המבודדת והפרטית שיש בצימרים. כלומר הטוב של כל העולמות. וילות למשפחות יכולות להכיל לפעמים עד 30 איש, כך שאתם מבינים שמדובר בבית מאובזר, גדול, מעוצב ומכיל את כל הפרטים הקטנים שקבוצה גדולה של אנשים צריכה.

מי רוצה להשכיר וילות?

כמו שאמרנו לגבי העיצוב והאיכות, כך גם לגבי המחיר. זה ללא ספק לא זול כמו צימר פשוט לזוג סטודנטים. מדובר על בית שמעוצב ברמה הגבוהה ביותר, עם כל מה שצריך כדי שזה יהיה הבילוי המפנק והאיכותי ביותר שהיה למשפחה הזו מזה שנים. מצד שני, זה גם לא יקר כמו בית מלון שמחירו יכול להאמיר בממוצע גם ל-4000 שקלים ללילה. וילות למשפחות עולות בממוצע כ-1500 שקלים ללילה, מחיר סביר בהחלט כשמדובר בבילוי איכותי ומפנק, ושהוא מתחלק בין כמה אנשים שמשלמים.

בתי מלון או צימרים, לא טוב? בעבור מי השירות מיועד ומה הוא מחפש?

טוב מאד! אבל כפי שנאמר בהתחלה, פשוט לא עונים על הצורך. בתי מלון הם המוניים מדי, צריך לעמוד בתור לארוחת בוקר, ויש הרבה אנשים בבריכה. מצד שני בצימר פשוט אין כל הדברים שרוצים בסוג כזה של בילוי. לכן, שניהם פשוט לא עונים על הצורך.

אם אתם משפחה שרוצה לחגוג את אחד הרגלים, אולי דווקא מסיבת יום הולדת 50 להורים, אולי מסיבה לסבא וסבתא, אולי בר / בת מצווה, מסיבת אירוסין ועוד, אתם צריכים מקום איכותי וברמה גבוהה. אתם לא רוצים צימר קטן ולא מעוצב, ואתם גם לא רוצים הוצאות בלתי מבוקרות. לעומתם, וילות למשפחות עם בריכה מקורה ומחוממת היא הפתרון המושלם.

בצפון, במרכז או בדרום הארץ?

תלוי באווירה שאתם רוצים. בתל אביב והמרכז תקבלו את כל האטרקציות – ממוזיאונים, דרך מסעדות שף ועד חוף הים. תוסס, רועש, מלא אנשים ומכוניות. אם אתם רוצים משהו שקט ומבודד יותר, תוכלו לנסוע לנוף מוריק, אוויר קריר, שלג ובעלי חיים בצפון או לשקיעות אדומות, נוף חום, ואוויר חמים ושקט בדרום. הכול תלוי באווירה שאתם מחפשים לאירוע שלכם.

מה האתר שלנו יכול להציע לכם?

אתר וילה T הוקם כדי לסייע למשפחות למצוא וילות למשפחות באיכות הגבוהה ביותר, בלי להתרוצץ. אם אתם רוצים פינוקים ברמה גבוהה, וגם לדעת שהמחיר שפוי ושמישהו בדק את המקום, האתר שלנו הוא הפתרון עבורכם. תוכלו לסנן את החדרים על פי תמונות, קרבה, אטרקציות ומחיר, וכמובן גם להתרשם מקופונים ומבצעים כל הזמן.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה