לפני שאתם עושים אימון אישי - שאלו את המאמן שלכם אם יש לו ביטוח מאמנים



אימון אישי על ידי מאמן כושר מוסמך הינו אחת הדרכים היעילות ביותר לשיפור הכושר ומגדילה את המוטיבציה לאימון באופן ניכר. לעיתים קשה לבחור מאמן לאור ההיצע הגדול שיש היום בענף וקיימים מאמנים בשיטות והסמכות שונות. לא משנה איזה מאמן תבחרו בסופו של תהליך, כשאתם בוחרים מאמן כושר אישי, ודאו שיש לו ביטוח מאמנים שיכסה אתכם בפני פציעות

צילום : pixabay

למה צריך ביטוח למאמני הכושר

כולנו או לפחות מרביתנו מכירים היטב את החשיבות של ביטוחים – ביטוחי הבריאות, ביטוחי החיים ביטוחי הדירה וביטוחי הרכב. הביטוחים הללו מאפשרים לנו להיות מוכנים וערוכים לתקלות, לתאונות, למחלות, לפריצות ולצרות אחרות. אבל יש עוד מקרים בחיים שבהם אנו עשויים לגלות כי הביטוח הינו חיוני. במידה שאתם, כמו רבים אחרים, נוהגים להתאמן ולבצע פעילות גופנית מודרכת וקבועה, חשוב שתעצרו לרגע ותפנימו. אם אתם נעזרים באימון אישי, אפילו אם המאמן שלכם נראה לכם מקצועי, זהיר וממש איכותי, אל תהססו – שאלו אותו אם יש לו ביטוח מאמנים. זה חשוב וחיוני.

ביטוח כדי להתאמן רגועים

במהלך פעילות ספורטיבית, המתאמן עשוי לחזק את שריריו, להגמיש אותם, לשפר את פעילות הלב ולחזק את יכולתן של הריאות. פעילות שיכולה להיות אירובית או אנאירובית, מועילה מאוד לבריאות, בזאת אין כל ספק. יחד עם זאת, בכל פעילות ספורטיבית קיים הסיכון לפציעה. אפילו מאמן ספורט אישי מצוין באמת עשוי להגיע לאימון עייף, לטעות או להתרשל. תנועה אחת לא נכונה או נפילה עלולים להזיק אפילו לספורטאים ולמתאמנים מאוד מנוסים.

גם אם הסיכון לפציעה חמורה איננו גדול, מבחינת כל מתאמן זה חשוב - ביטוח מאמני כושר יספק את הכיסוי במקרה של בעיה. אם מתאמן מתח את השריר זה אולי לא נשמע נורא כל כך, אבל מה עושים אם המתאמן סובל משבר כתוצאה מנפילה באימון? מה קורה אם נקרעה רצועה בברך או אם סובלים מחבלת ראש? במקרים הללו, המתאמן עשוי להזדקק לטיפולים רפואיים יקרים, והיעדרות ממושכת מהעבודה עלולה להידרש. כאשר למאמן יש ביטוח – אפשר להתאמן ולהיות רגועים מאחר והמתאמן יודע שאם חס וחלילה יקרה משהו, יהיה לו אפשרות לתבוע פיצויים.

ביטוח לכל סוגי האימונים

אימונים אישיים יכולים ללבוש צורות שונות. לצד אימוני כוח, יש גם אימוני גמישות. ישנם מתאמנים ומתאמנות שפונים לאימון אישי בפילאטיס, יוגה, ריצה, ספינינג ואימונים בענפי ספורט שונים. לא משנה מהו האימון המועדף עליכם, חשוב לכם לוודא כי למאמן או למאמנת ישנו ביטוח אחריות מקצועית למאמנים בתוקף.

הביטוח מאפשר למאמן שמתמודד עם תביעה, לשלם עבור פגיעות במפרקים, בחוליות, בצוואר. כך המאמן יוכל לממן את הנזקים שעלולים להיגרם למתאמן שנפגע תוך כדי אימון בשל נפילה, מפגיעה של משקולת או מעוד אלף ואחת סיבות, צפויות יותר או צפויות פחות. כדאי לזכור, מאמן רציני לא מוותר על ביטוח והדבר מעיד יותר מכל על האחריות האישית שלו ועל המקצועיות.

לסיכום – כשאתם בוחרים מאמן כושר אישי – שאלו אותו אם יש לו ביטוח מאמנים בתוקף.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה