3 טיפים בבחירת מאפרת ילדים שישמרו על בריאות ילדיכם



הילדים רוצים איפור פנים ליום ההולדת או לבת מצווש? חשוב לקרוא את המידע הבא: 3 עצות הזהב שיכולות להציל את בריאות ילדיכם!

איפור ילדים או איפור אומנותי נחשבים לאחת האטרקציות הפופולאריות ביותר בקרב הורים לילדים ובני נוער. ילדים קטנים אוהבים ציורים של גיבורי על או חיות ונערים בוגרים יותר אוהבים איפור אפקטים של צלקות, שריטות ודם על פניהם.

יחד עם זאת יש לתת את הדעת למספר נקודות קריטיות בבחירת מציעי השירות בתחום זה. פנינו לליזה נפש, המייסדת והבעלים של חברת ההפקות לילדים ונוער "שמבלול" על מנת לקבל מושג טוב יותר ממה יש להיזהר בתחום זה בטרם אנו ממהרים להזמין איפור פנים לילדים באירוע הבא שלנו. נפש היא בעלת ניסיון של 16 שנים בתחום אירועי ילדים בכלל ובאיפור אומנותי לילדים ונוער בפרט. אספנו עבורכם 3 טיפים שהם למעשה שאלות שעל כל הורה לשאול בטרם הזמנת מאפרת או מאפר לילדיהם:  

טיפ 1: מה הניסיון שלך?

לא תמיד המחיר הוא הדבר הראשון שאמור להשפיע על בחירת האטרקציה לאירוע. חשוב לוודא כי אין מדובר בשרלטנים בתחום זה. אנשים המגדירים עצמם כמאפרים ומאפרות מקצועיים עוסקים בתחום זה כשלמעשה אין זה משלח ידם האמיתי אלא תוספת הכנסה צדדית. "בעוד הורי הילדים מצפים לקבל מאפרת מקצועית הם מקבלים במקום זה איפור שאינו אומנותי", אומרת נפש. מניסיונה בתחום היא שמעה הורים המתלוננים על מאפרים ומאפרות שהשאירו זיכרון תפל שהונצח בתמונות ילדיהם ואינו תואם לרמה שלה ציפו. "בדיעבד, במקום לקשט את האירוע אותן מאפרות עוסקות בקשקוש על הפנים ללא כל תשומת לב לילד, ממשיכות מהר לילד הבא בתור וחבל מאוד על כך", היא מוסיפה. " על כן אני ממליצה לבדוק תחילה מה רמת הניסיון של המאפרת או המאפר בתחום זה. הדבר גם משליך על מידת מהירות העבודה של המאפרת וההספק שלה באיפור של מספר רב של ילדים".

ליזה חסן

טיפ 2: יש לך גישה לילדים?

אולי אחד הדברים החשובים ביותר בעבודה מול ילדים הוא נושא הגישה הנכונה לילד. "חשוב שאדם שעובד עם אנשים יהיה בעל סבלנות ובמיוחד בעבודה עם ילדים", מדגישה נפש. "כאשר הורים מזמינים שירות איפור לאירוע, ילדיהם מזמינים את כל החברים שלהם. חשוב מאוד שנותן השירות ייתן שירות אדיב וסבלני עם חיוך וגישה נכונה שתשרה אווירה חיובית ושמחה באירוע. כשהילדים מרוצים - כולם מרוצים".

טיפ 3: באילו חומרי איפור את משתמשת?

למעשה נושא בחירת חומרי האיפור בהם בוחרים להשתמש מאפרות ומאפרי ילדים הוא הנושא החשוב ביותר כיוון שבחירה לא נכונה בחומרי איפור ירודים וזולים עלולה לגרום במצבים קיצוניים לכוויות בעור הילד. לדברי נפש חשוב להקפיד ולברר עוד טרם הזמנת המאפרת באילו סוגי איפור היא משתמשת. "אני מקפידה להשתמש באיפור על בסיס מים מכיוון שאיפור זה מתקבע היטב, אינו נמרח על הפנים, אינו מלכלכך את הבגדים והוא נעים ונוח לעור הילד", אומרת נפש ומוסיפה כי חשוב שהאיפור יהיה היפואלרגני - איפור שאינו גורם לרגישות בעור. "על ידי שימוש באיפור היפואלרגני אנו מונעים מצב שבו הילד עלול לקבל גירודים בעור ובמצבים קיצוניים הדבר עלול אף לגרום לכוויות בעור. ישנן מאפרות שמאפרות עם טושים שאינם מיועדים בכלל לשימוש על עור הפנים אלא לשימוש על קרמיקה ויש להיזהר מאוד ממאפרת שמשתמשת בהם". לסיכום מדגישה נפש שיש להקפיד על מוצרי איפור חדשים יחסית. "כמו כל מוצר גם לאיפור יש תאריך תפוגה. יש להקפיד על שימוש בציוד איפור איכותי כמו ספוגיות חדשות ומברשות נקיות אבל מה שהכי חשוב הוא שיהיה לכם אירוע שמח ומלא בזיכרונות טובים".

אם אתם מעוניינים בהתייעצות ויצירת קשר עם ליזה נפש תוכלו לעשות זאת בטלפון: 0523454470

או בדף אתר הבית של "שמבלול" בפייסבוק. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה