אירועי "שבועות בלבן" מועצת הנוער



מועצת הנוער יצרה לא מעט תהודה לאחרונה בעקבות עשייתה הרבה למען בני הנוער בעיר. המועצה עושה כל

מועצת הנוער יצרה לא מעט תהודה לאחרונה בעקבות עשייתה הרבה למען בני הנוער בעיר. המועצה עושה כל שביכולתה על מנת לתת מענה מתאים לצרכי בני הנוער ושוקדת לא פחות על מסיבות לקראת החגים בין היתר. 

כתבת: אוראל שטרית

יש לציין שמועצת הנוער העירונית בשיתוף פעולה מתמיד עם עיריית אשקלון ועם מחלקת תרבות ונוער. האירוע ״פורים בסילבר״ שהתקיים בפברואר האחרון עם די ג'יי ועם חן מזרחי, סטנדאפיסט ״צחוק מעבודה, גרף אחריו מאות בני נוער להגיע. ״בדרך לתהילה״, מופע הכשרונות המוזיקלי שהתקיים החודש בהשתתפות בני נוער בעלי כשרון שירה, דודו ארז ודובדבני וקובץ', הסתמן גם הוא כהצלחה וניתן בפה מלא לומר שלא השאיר את בני הנוער בעיר אדישים.

אחרי האירועים המוצלחים הללו מועצת הנוער העירונית מארגנת לכם, בני הנוער באשקלון, מסיבת אוזניות לקראת חג השבועות. כחלק מאוירת החג החגיגית כולם מגיעים בלבוש בלבן.

האולטראס יבואו להופעה מקפיצה ומשמחת לקראת שבועות הקרב.

תודה לחברת Wi party האחראית על האוזניות למסיבה. המסיבה תיערך ב-13.5 החל מהשעה 21:00 בערב, בדשא באפרידר שמאחורי השעון. מחיר לכרטיס הוא 15 ₪ בלבד. יש להביא כפיקדון רישיון נהיגה, או דרכון, או ת״ז שלכם. גם של אחד ההורים תתקבל. מועצת הנוער- הקול שלכם והכל בשבילכם. אתם מוזמנים להוסיף אותנו בדף הפייסבוק שלנו: מועצת הנוער העירונית אשקלון.

שבועות בלבן

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה