המפקד בא לפגוש את חיילי העתיד



של קצין תותחנים ראשי, תא"ל אלון קלוס, נפגש עם תלמידי בית הספר אורט הנרי רונסון באשקלון, כחלק ממיזם של זרוע היבשה לרגל חגיגו ה-70 לצה"ל ולמדינה

דובר צה״ל
כחלק מחגיגות 70 שנה לצה"ל ולמדינה, מובילה זרוע היבשה ביחד עם משרד הביטחון את אירועי ה-70 של צה״ל בבתי הספר. בשבוע האחרון הגיעו לוחמים ולוחמות מיחידות וחטיבות שונות מכלל צה״ל אל למעלה מ-80 בתי ספר ברחבי בארץ. 
הלוחמים נפגשו עם התלמידים לשיעורים בכיתות על ציונות, מורשת צה״ל, גיוס משמעותי ושירות בתפקידי לוחמה השונים. לכל בית ספר הגיע מפקד בכיר אשר שיתף משירותו וידגיש את החשיבות בשירות משמעותי. התלמידים ניהלו שיח מול לוחמים ומפקדים בצוותים מצומצמים. כמו כן  התלמידים חוו בעזרת עמדות לצפייה בסרטוני VR (מציאות מדומה) שאיפשרו לתלמידים לקבל את זוית ראייתם של הלוחמים. 
כחלק מהאירועים, קצין תותחנים ראשי, תא״ל אלון קלוס הגיע לבית הספר אורט הנרי רונסון באשקלון. תת אלוף קלוס דיבר עם התלמידים על החשיבות בגיוס לשירות קרבי, על תרומה למדינה ועשייה מעבר למצופה. בנוסף, הגיעו לוחמי תותחנים בהכשרת אימון מתקדם בשבטה וקיימו שיח משותף עם התלמידים בכיתות. התלמידים שאלו את הלוחמים שאלות על שירותם הקרבי והלוחמים שיתפו אותם מנסיונם האישי. 
את האירוע חתמה הלהקה הצבאית של חיל המודיעין והתלמידים נהנו מאוד.
האירוע נחשב כאירוע דגל בחגיגות ה-70 של צה״ל.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה