מתלבטים האם להקים חנות באינטרנט? המאמר הזה הוא בשבילכם!



גם אתם מן הסתם גולשים לא מעט ברשת, מגיעים למידע כזה או אחר שאתם צריכים, מתקשרים עם חברים או בני משפחה ואפילו רוכשים מידי פעם פריט כזה או אחר. בטח גם שמעתם מחברים שהם מוכרים ברשת, אבל אתם מתלבטים האם חנות באינטרנט מתאימה לעסק שלכם, האם הפלטפורמה הזו היא בשבילכם והאם היא באמת תחליף לסחר המסורתי.

חנות באינטרנט

אז האם כדאי לכם להקים חנות באינטרנט? נתחיל מהסוף: התשובה היא כן! ועכשיו נסביר גם למה לא רק כדאי לכם אלא גם למה אתם חייבים חנות כזו.

יתרונות חנות אינטרנטית

הנה כמה יתרונות שאתם חייבים להכיר לתשובה ברורה למה בניית חנות אונליין היא חובה לעסק הפיזי שלכם:

  • כי כולם שם – לא משנה כמה תשכנעו את עצמכם וכמה תסבירו לעצמכם שהחנות שלכם כבר פופולארית מספיק, שיש לכם אין סוף לקוחות ושהזירה הפיזית היא הדבר האמיתי. בפועל, כולם מחפשים היום הכול ברשת, בין אם זה מידע, בין אם אלו שירותים שונים וכמובן כמעט כל מוצר. לא משנה כמה טוב החנות שלכם עובדת, בזירת האונליין יש לכם פוטנציאל גדול הרבה יותר למכור וכמות הלקוחות היא אין סופית.
  • כי אתם לא יכולים להרשות לעצמכם שלא – מעבר לכמות הלקוחות הפוטנציאליים הבלתי נגמרת, אתם גם לא יכולים להרשות לעצמכם להיות ללא "סניף" וירטואלי. כמעט כל אדם שמחפש היום מוצר כלשהוא מתחיל מחיפוש בגוגל, ואם לא תופיעו שם לא רק שלא תהיו אופציה אלא גם תשלחו את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם היישר לזרועות המתחרים שלכם, שלהם בטוח יש חנות אונליין.
  • חנות שעובדת 24\7 – חנות באינטרנט עובדת כל הזמן, אין לה שעות פתיחה או סגירה מה שאומר שאפשר לקנות אצלכם בכל רגע נתון. אין "תיכף נשוב" ואין "פתוח בין 9:00 ל-16:00", החנות עובדת נון סטופ מה שמגדיל את כמות המכירות משמעותית.
  • חיסכון ניכר במשאבים – חנות אינטרנטית צורכת הרבה פחות משאבים ופועל יוצא מזה גם פחות הוצאות מאשר חנות פיזית. אין תשלום שכירות על החנות, אין ארנונה, חשמל, מים, עובדים והוצאות רבות אחרות. ההוצאות על בניית החנות, דומיין, אחסון ושיווק הן מזעריות לעומת ההוצאות בחנות פיזית.
  • נוחות רכישה – הלקוחות של היום מפונקים. הם לא רוצים לצאת מהבית ולסחוב איתם את המוצרים, הם רוצים להזמין בהקלקה על העכבר ולקבל את המוצר עד פתח הבית או עד תיבת הדואר. אתם עם חנות אינטרנטית יכולים לספק להם את הפינוק הזה, מה שמתבטא כמובן בעוד ועוד מכירות.

יש עוד אין ספור יתרונות לחנות אינטרנטית הן מצד העסק והן מצד הלקוח והשורה התחתונה – יש יותר ויותר חנויות וירטואליות והמגמה היא חד משמעית, זה רק ילך ויגבר ככל שיעבור הזמן. אתם חייבים להיות חלק מהמשחק.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה