"העוקץ הגיאורגי" - נפלו בפח של בלשי משטרת אשקלון



בלשי משטרת ישראל הצליחו לפני כשבוע לשים ידם על שני חשודים בעיר אשקלון לאחר שאלו, על פי החשד, נהגו לגנוב מתוך רכב שנהגו עסק בתיקון תקר בגלגל הרכב אותו גרמו החשודים בעצמם. רגע לפני מעצרם "על-חם", הצליחו החשודים לגנוב פעם נוספת מתוך רכב. בציפייה כי בשקית סכום כסף, הפעם היו בשקית שנגנבה – בורקסים. אתמול (ג') הוגש נגדם כתב אישום בבית המשפט באמצעות חטיבת התביעות במשטרה

צילום: משטרת ישראל

בשבועות האחרונים פעלו בלשי המשטרה בגזרת העיר אשקלון במטרה לאתר וללכוד שני חשודים אשר ניצלו "תקלה" ברכב שנהגו יצא זמן קצר לפני כן מסניף בנק, ובעת שהנהג עסק בתיקון התקלה גנב מי מהחשודים את תיקו שהכיל כסף רב. פעילות בלשי המשטרה העלתה כי החשודים מגיעים סמוך לבנקים בעיר אשקלון ומאתרים כלי רכב השייך לאזרח שנמצא בבנק. אחד החשודים להערכת המשטרה ניגש אל הרכב אותו סימנו וגורם לתקר באחד מגלגליו. לאחר שבעליו שב אל הרכב, ממתינים החשודים שזה יבחין בתקלה ויפעל להחליף את גלגל הרכב בחלופי. בזמן זה אחד מהחשודים ניגש לרכב ולוקח את תיקו של האזרח שהכיל אלפי שקלים.

במסגרת חקירת הפרשייה, לפני כשבוע ימים (14.5.18) פעלו בלשי המשטרה כנגד החשודים שנצפו סמוך לבנק ברחוב הגבורה בעיר אשקלון. בלשי המשטרה הבחינו באזרח שיצא מסניף הבנק וניגש אל רכבו אז גילה כי יש תקר באחד מגלגלי רכבו. האזרח זימן למקום איש מקצוע על מנת שיסייע בהחלפת גלגל הרכב ובעת שעסקו השניים במשימה זאת, הבחינו הבלשים באחד החשודים יורד מרכב סמוך, ניגש אל רכבו של האזרח העסוק ולוקח שקית שהייתה מונחת על מושב הרכב ואז חוזר במהירות אל הרכב ממנו יצא. בלשי המשטרה הגיבו במהירות למתרחש ועצרו את שני החשודים כשברשותם השקית אותה גנבו מרכבו של האזרח, שקית שלחוסר מזלם הכילה "רק" מספר בורקסים אותם רכש האזרח מיד לאחר שיצא מהבנק.

שני החשודים שנעצרו הועברו לחקירה במשטרה שם התברר כי אחד מהם הנו שוהה בלתי חוקי כבן 41 מגיאורגיה ללא אישורים. בחקירתם קשר החשוד האחר, תושב אשדוד כבן 56, את עצמו לשקית הבורקסים וטען כי נאלץ לגנוב אותה מאחר והיה רעב. מעצרם של השניים הוארך במהלך השבוע ואתמול, כאמור, הגישה חטיבת התביעות לכיש כתב אישום כנגדם בבית המשפט באשקלון.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה