איך בוחרים קייטרינג חלבי



מארגנים אירוע חשוב בקרוב? רוצים להזמין את כל המכרים שלכם לחגוג איתכם? או שאולי אתם עושים הרמת כוסית מיוחדת במשרד? האמת היא שזה פחות מזה איזה סוג של אירוע אתם מתכננים כי מה שבטוח זה שכדאי יהיה לחשוב על האוכל שתגישו בו. יש אפשרויות רבות בתחום קייטרינג לאירועים אך אין עוד אופציה טובה יותר כמו שירותי קייטרינג חלבי. קייטרינג חלבי יכול להתאים לכם לכל סוגי האירועים, משפחתיים ועסקיים כאחד, יש לכך גם סיבות רבות: המנות צבעוניות, מגוונות וטעימות במיוחד. בנוסף לכך, אם חלק מהאורחים שלכם באירוע הקרוב לא אוכלים בשר או דגים, הרי שאופציה כמו קייטרינג חלבי בהחלט תוכל לבוא בחשבון כי כך כל אחד ימצא כמה דברים טעימים לאכול

יחצ

הגשת אוכל בצורה אחרת

עד היום הייתם רגילים לאותם אירועים שבהם היו שולחנות ישיבה ומלצרים שעברו בין השולחנות וחילקו אוכל? אם כך, כדאי שתדעו שהיום זה לא בדיוק כך. היום הדבר הרבה יותר מודרניים ומעבר לכך שניתן לשלב בופה באירועים שונים, אפשר גם להזמין מנות כמו פינגר פוד. תוהים מזה? פשוט מאוד: כמו שהשם מעיד, פינגר פוד זה אוכל שאוכלים עם הידיים! מדובר על מנות קטנות שעשויות בטוב טעם וכוללות מרכיבים שונים, כך שהאורחים יכולים לטעום מכל הסוגים שיהיו באירוע. פינגר פוד זה אוכל שדומה לטאפאס ברעיון שלו רק שכאן המנות אפילו עוד יותר קטנות, אז למה לחשוב פעמיים?

שלבו מגשי אירועים שונים

מעבר לכך שניתן לשלב מנות של פינגר פוד, ניתן גם להזמין מגשי אירוח לאירועים, בין אם מגשים כאלה כוללים כריכים מסוגים שונים, גבינות, לחמים ועוד. בצורה כזאת, כאשר יתחיל החלק של האוכל, האורחים יוכלו לעבור בין המגשים השונים ולבחור מכל מגש דבר או שניים שהם רוצים לטעום. הרעיון בסגנון כזה של אוכל ושל קייטרינג חלבי הוא לאפשר לאורחים שלכם לטעום מכמה שיותר דברים כך שאין ספק שמבחינה קולינרית כל מי שיגיע לחגיגה שלכם ייצא עם טעם של עוד.

ומה עם מגשי אירוח מתוקים?

אי אפשר לדבר על הזמנת קייטרינג חלבי לאירוע, שילוב של פינגר פוד ולא לדבר על גם על מגשי האירוח המתוקים. אפילו אם אתם בעצמכם לא אוהבים כל כך מתוק, זה לא אומר שהאורחים שלכם לא יתלהבו מהעניין הזה. יש הרבה אנשים שלמעשה, באירועים, כאשר מתחיל החלק של האוכל, רק מחכים לשלב הקינוחים. לכן, אם תזמינו במסגרת שירותי הקייטרינג לאירוע גם כמה מגשים של מתוקים, אתם יכולים להיות בטוחים שתהיה לכך הצלחה גדולה. חשוב להשקיע בכל מה שקשור לאוכל באירועים כי אם תשימו את עצמכם בנעלי האורחים שלכם, אתם תראו שגם אתם בדרך כלל אוהבים את החלק הזה באירוע. האורחים הגיעו לחגיגה שלכם ועשו את המאמץ, אז למה שלא תפנקו אותם עכשיו עם אוכל נהדר? הזמנת קייטרינג חלבי שכולל פינגר פוד ומנות אחרונות מושקעות זה כל מה שצריך ואתם תראו שהאורחים שלכם ייהנו מאוד באירוע הקרוב שאתם מפיקים.

המאמר נכתב באדיבות – קייטירינג ארבע גבינות, קייטרינג חלבי כשר לאירועים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה