סניף הליכוד באשקלון התפרק



היום אמורות להתקיים הבחירות לבחירת המועמד למועצת העיר בין השעות 18:00-22:00 בסניף המקומי. המתמודדים על המקום הראשון היו אמורים להיות יושב ראש מועצת הסניף, שמעון אסולין ויושב ראש הנהלת הסניף, מישל בוסקילה ואז הגיע פיני סבח, מהחזקים באנשי הסניף והציב אולטימטום

הבחירות הערב בסניף הליכוד באשקלון, לבחירת מועמדי הליכוד למועצת העיר, היו אמורות להיות על המיקומים של המתמודדים ברשימה למועצת העיר. על המקום הראשון התמודדו שמעון אסולין ומישל בוסקילה. הקולות המכריעים היו אצל, פיני סבח, שהחליט שמי שרוצה את קולות אנשיו, שיתפטר מתפקידו, אסולין מתפקיד יו"ר מועצת הסניף ובוסקילה מתפקיד יו"ר הנהלת הסניף. אסולין סירב בכל תוקף לדרישה ובוסקילה אמר שיגיש את מכתב התפטרותו אמש. אתמול בשיחה עם סבח, הוא הבטיח שהמכתב יגיע אליו בערב ויועבר למצודת זאב. עד להבוקר עדיין לא הגיע למצודת זאב מקום מושב הנהלת תנועת הליכוד שום מכתב המצביע על ההתפטרות.

פיני סבח אומר: "המכתב אצלי ויועבר מחר למצודה זאב". שמעון אסולין, שהורה לאנשיו לא להגיע להצבעה היום אומר "אם המכתב בו מודיע בוסקילה על התפטרותו מתפקיד יו"ר הנהלת הסניף, לא יועבר היום,  אז עשו פה מעשה רמיה נגדי ונגד אנשי. אני אפנה למי שצריך בתנועה ואבקש לצאת ברשימה עצמאית בתמיכת הליכוד".

בכיר בליכוד שאמור להיות מיודע בקשר למכתב אמר לאשקלונט: "עד לרגע זה 10:15 לא הגיע כלום".

אגב, מסתמן שינוי בתנועת הליכוד.  התנועה לא תציב מועמד מטעמה לראשות העיר וינתן לכולם חופש הצבעה לכל המועמדים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה