ההפסד של המחנאות, האגו והקטנוניות



ניצחונו של מישל בוסקילה בסניף הליכוד אמש, היה מוצדק ותולדה של ליכוד ישן ולא מאוחד. שבתאי צור ושלוחותיו הוכיחו שוב שהם הכי מאוחדים בסניף ומשיגים את מטרתם תמיד

הרצל ברזילי הוא חבר סניף הליכוד שנקלע לסיטואציה לא טובה מבחינתו והטילו עליו משימה קשה, לנצח גוף מאורגן ומשומן היטב גם בלי נוכחותו של שבתאי צור. בנו, שאול עשה עבודת שטח טובה ומראש הם ידעו כמה אנשים שלהם יבואו להצביע  למישל בוסקילה. גם נוכחותו של פיני סבח שעבד מהרגע שמישל בוסקילה לא חתם על ההתחייבות שלו להתפטר מתפקיד יו"ר הנהלת סניף הליכוד ועד סיום הערב המתיש ומורט העצבנים שעברו במקום הנוכחים.

הניצחון הוא ניצחון, אבל הקטנוניות והאגו הם לב ליבה של הבעיה בליכוד. מי לא בא להצביע? יו"ר מועצת הסניף, שמעון אסולין גם אנשיו לא הגיעו והם מנו יחד 7 אנשים, הכל בגלל "אכלו לי שתו לי". יש על אסולין כעס רב גם מצד חבריו הקרובים שהלכו איתו  דרך ארוכה בינהם, אלי מלכה שאף אמר "צריך להחליף אותו בתפקיד יו"ר המועצה".

הדרישה של פיני סבח להתפטרות בוסקילה ואסולין  מתפקידם כיושבי ראש סניף הליכוד התקבלה רק על ידי בוסקילה. אסולין סירב והחליט לא להתמודד. בסופו של דבר למרות ששאול צור הכין  מכתב (המכתב יפורסם בהמשך) לחתימתו של בוסקילה עליו, האחרון סירב לחתום וזה היה נראה כמחטף, בגלל שאבותיו לא הגיע בכלל. סבח הסיר את תמיכתו מבוסקילה והציב מולו את הרצל ברזילי. הסוף ידוע.

הניצחון של בוסקילה מציב אותו במקום הראשון למועצת העיר אחריו יהיו, יעקב חוטובלי, עמי חכמון,ניסים בר ששת, דוד אדרי והרצל ברזילי.

שמעון אסולין מבקש ללכת ברשימה עצמאית בחסות הליכוד ולא יהיה חלק ממערכת הבחירות למועצת העיר יחד עם חבריו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה