מפרק זמני לחברת זז דלת האשקלונית



עיתון כלכליסט מפרסם כי החברה לריהוט , נקלעה לקשיים כלכלים קשים ועשרות לקוחות לא קיבלו את הרהיטים שהזמינו, 16 עובדים עלולים לאבד את מקום עבודתם

pixabay

עובדי חברת ״זז דלת״ הגישו בקשת פירוק לאחר שההמחאות בגין שכר עבודה לחודש אפריל לא כובדו על ידי הבנק והם לא הצליחו ליצור קשר עם בעלי החברה. לטענת העובדים, "מנהלי החברה עזבו את הארץ בחופזה". 

בית המשפט המחוזי באר שבע,  מינה את עו"ד שי גליקמן למפרק זמני לחברה שפעלה באשקלון ועסקה בייצור ושיווק ארונות ורהיטים. זאת בעקבות בקשת פירוק, שהגישו ב-24 במאי עובדי החברה באמצעות עו"ד גלילה הורנשטיין. הבקשה הוגשה בשל חוב של 600 אלף שקל שחייבת החברה לעובדים בגין שכר חודש אפריל ומאי. 

לזז דלת רהיטים מפעל ברחוב הגלגל באשקלון ובו כמות גדולה של מלאי חומרי גלם ומוצרים שמצויים בתהליך הכנה, וכן שלוש מכונות תעשייתיות לייצור ארונות וריהוט, בשווי מאות אלפי שקלים, ששתיים מהן משועבדות לבנק הבינלאומי. כמו כן, לחברה שני רכבים שמשועבדים לבנק מזרחי טפחות.

על פי עו"ד גליקמן, מאז שמונה למפרק פנו אליו מספר גורמים המתעניינים ברכישת פעילות החברה, לרבות הציוד שבבעלותה. ב-31 במאי אישר כונס הנכסים הרשמי למפרק החברה לפרסם הזמנה להציע הצעות לרכישת פעילות החברה, וכן אושר למפרק להגיש בקשה לחברת הביטוח בגין הפריצה למפעל החברה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה