הפקת אירועים קטנים - זה מה שחשוב שתדעו!



במהלך חיינו יש לנו אירועים כאלה ואחרים: ברית מילה לרך הנולד, יום הולדת לסבא או סבתא, מסיבת רווקות, הרמות כוסית, מסיבות אירוסין ועוד.

Pixabay

כיום לא חייבים להיות בתחום ההפקה כדי לארגן אירוע שידברו עליו המון זמן, וניתן רק באמצעות יצירתיות ותושייה-  לארגן אירוע קטן ומדליק.

אבל כיצד מארגנים אירוע כזה וכיצד מפיקים? כמה טיפים טובים בהמשך!

על מנת לארגן לבד אירוע מושלם, יש לפעול בדרכים הבאות:


תכנון מוקדם – לפני שאתם מתחילים להזמין אוכל, למצוא לוקיישן לאירוע ולתכנן את מהלכו: חשוב לבצע תכנון מקדים של האירוע ולהבין מהו הקונספט של האירוע, לכמה אנשים אתם מצפים, מהו התקציב של האירוע וכיצד תרצו לבצע התאמה של כלל האלמנטים באירוע לקונספט המרכזי ולסוג האורחים שלכם.

הכינו טבלאות אקסל לבדיקת התקציב ועמידה בתקציב, הכינו סקיצה של האירוע, הרכיבו רשימת מוזמנים, ספקים ורשימת קניות לאירוע.

מציאת לוקיישן – בשנים האחרונות בכל הנוגע לאירועים קטנים, המגמה היא לצאת מבחירה של אולמי אירועים וגני אירועים משמימים ולבחור בלוקיישנים מדליקים שמתאימים לאירוע מיוחד וקטן, כמו: חוף הים, קרחת יער, מרפסת גדולה ואורבאנית, חצר הבית, בריכה ועוד, כאשר כולם לוקיישנים מדליקים באירוע שיש לקחת בחשבון בבחירת המיקום.

כאשר אתם בוחרים את הלוקיישן, שימו לב כי יש לכם את כל האירועים המתאימים לקיום האירוע במקום כמו למשל אישור מרשות הטבע והגנים לקיים אירוע ביער, אישור מרשות החוף לקיום אירוע ליד הים, כמו גם אישור מהשכנים במידה ואתם מקיימים את האירוע בחצר הבית.

בחירת הקייטרינג לאירוע – אחד המרכיבים החשובים בכל אירוע, בין אם מדובר באירוע קטן או גדול הוא האוכל, כאשר יש להתאים את סוג האוכל והכיבוד כך שיתאים לאירוע קטן כמו גם לסוג האורחים שמגיעים לאירוע.

חשוב לדעת כי האוכל באירוע הוא אלמנט חשוב במיוחד שכן הוא יכול להפיל את האירוע במידה והוא איננו טעים ומגוון, או לגרום להצלחת המאורע במידה והוא טוב במיוחד.

קייטרינג למסיבות הפכו בשנים האחרונות לדבר מאוד נפוץ וזאת בעיקר בשל המחיר האטרקטיבי שהקייטרינג מספק.

בכל אירוע תצטרכו להתאים את האוכל המגיע במגשי אירוח לקהל שלכם ולאירוע עצמו, כמו למשל אירוח חלבי להרמות כוסית או למסיבת רווקות, מגשי אירוע עם מיני סנדוויצ'ים, טורטיות, פיצות מאפים ומתוקים לבריתות או לימי הולדת ושלל אלמנטים ו'פינגר פוד' לאירועי אירוסין והרמות כוסית. בחירה נכונה של מגשי אירוח יכולה לעשות את ההבדל המרכזי .

 

עיצוב הלוקיישן – כעת לאחר בחירת האוכל והלוקיישן לאירוע, יש לתכנן את הקונספט ואת עיצוב המקום. אירוע אלגנטי וקלאסי ניתן לקשט באמצעות עציצים ירוקים, בלונים לבנים (או בלונים בצבעים בהתאם לסוג האירוע) אגרטלים עם פרחים לאירוע שמתקיים בחצר הבית, סידור  צדפים וקונכיות על שולחן באירוע בים, כמו גם שביל פנסים סיניים שמקנה אווירה נעימה על החוף, אוהלי טיפי קטנים ואהילים סיניים אדומים לאירוע ביער ועוד. נסו לקבל השראה לעיצוב ממגזינים, אתרי אינטרנט, ואירועים שונים שמתקיימים ברחבי הארץ והעולם.

סידור הישיבה - החליטו כיצד תרצו להושיב את האורחים שלכם. באירוע ביער תוכלו להושיב את האורחים על גבי מחצלות, בחצר האחורית תוכלו להקים שולחנות ארוכים ממש כמו באירועים המתקיימים בארצות באירופה, אם בחרתם בחוף הים תוכלו לבצע שילוב של ישיבה על זולות ומחצלות עם שולחנות המתאימים לחוף, ואם אתם בוחרים בגג: תוכלו ליצרו מקומות ישיבה כמו בבר שבו כסאות גבוהים, שולחנות קטנים וזולות. כיום ניתן לשכור שלל כסאות ושולחנות כמו גם פינות זולה לאירועים.

מוזיקה ואווירה - אלמנט נוסף חשוב באירוע קטן הוא המוזיקה והאווירה. בחרו במוזיקה רקע שמתאימה לאירוע קטן כמו ג'אז, מוזיקת עולם, תוך שאתם יכולים לבחור את המוזיקה המתאימה לכם מכל באמצעות שלל אפליקציות מוזיקה מתקדמות. אם אתם מתכננים מסיבת ריקודים נסו למצוא DJ שיוכל להפוך את האירוע שלכם למסיבה או שתוכלו להשמיע את המוזיקה בהדרגה, כאשר בהמשך הערב תשמיעו מוזיקה מקפיצה יותר.


אז אם אתם רוצים ליהנות מאירוע מושלם, לא צריך לרוץ ולשוכר חברת הפקה. לאירוע טוב ואיכותי דרושה תושייה, יוזמה ויצירתיות שטמונה בכל אחת ואחד.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה