מביאים את הקסם לאשקלון



כל ילד אוהב לצפות במופע קסמים. אבל גם הילד הזה מתבגר מתישהו והופך למבוגר שמן הסתם ממשיך לאהוב קסמים. כוחו של הקסם הוא בהפתעה שהוא מייצר, וככל שהקסם מפתיע יותר כך הקהל מתרגש ונדהם יותר. כל מי שמצא את עצמו אי פעם במופע מסוג זה תמיד חזר הביתה עם טעם של עוד. אך מכיוון שמדובר בקסמים אז אין באמת סוף למופע ולכן רבים הולכים שוב ושוב לצפות במופעים כאלו

צילום: יחצ

למעשה, אין הבדל של ממש בין מבוגר לילד ככל שמדובר על  במופע קסמים משעשעים. בשני המקרים מדובר על פניה לחמשת נחושים של כל אדם שהם ראיה, שמיעה, מישוש, ריח וטעם. מאידך ישנם מספר הבדלים אשר מאפשרים להציג תוכן אשר פונה לקהל המבוגר יותר. קוסם למבוגרים הוא ללא ספק בחירה מצוינת כאשר אנו מדברים על אירוע לימי עיון, כנסים, גיבוש, אירועי חברה וכמובן אירועים פרטיים כמו יום הולדת או כל אירוע אחר.

מה מצפה לנו במופע?

כמו כל מופע לא נעשה כאן ספוילרים אך נספר כי כל קהל מקבל את המופע שמתאים לו. מישל הקוסם הינו אמן חושים אשר הציג את יכולותיו ברחבי העולם כולו, וכמובן מופיע גם בתור קוסם למבוגרים באשקלון. הקסמים הם רק החלק המקצועי של המופע ומדובר על הרבה יותר מזה. ככל שמדובר על קהל של אנשים בוגרים ניתן להניח שהמופע יתרכז בטכניקות מורכבות יותר אשר מבוססות על רמת אינטואיציה גבוהה ויכולת להכיל את הקהל שמגיע למופע.

אין לדעת מה יקרה במופע עצמו, מה שבטוח הוא שאתם תוקסמו מהאדם שמאחורי הקסמים ותצאו מהמופע סקרנים יותר ממה שנכנסתם אליו. המופע מתאים לדוברי שפות, ובעצם לכל מי שנהנה לצפות באחיזות עיניים ולהשתתף במשחקי טלפתיה מפתיעים. את המופע ניתן לקיים באולם סגור אך גם על במה בשטח פתוח או במקומות אינטימיים יותר.

יש לכם זיכרון טוב?

חלק גדול מן המופע מוקדש ליכולת העל חושית של מישל הקוסם. אתם תהיו מופתעים מאוד מן היכולות שהוא סיגל לעצמו בתחום העל חושי, זיכרון, תלפתיה ואחיזת העיניים. כל מופע הוא שונה מקודמו שכן מתקיימים אלתורים רבים שחלקם הומצאו במקום בהתאם לקהל ולנסיבות הקיימות.

תוכלו להפתיע את החברים, ההורים או קרובי המשפחה באירוע מקורי ומרענן של קסמים, קריאת מחשבות והפתעות רבות נוספות שיוציא תחתיו מישל אמן החושים. שימרו היטב על השעון, המכשיר הסלולרי וחפצים נוספים שכן אי אפשר לדעת אם הם ייעלמו פתאום במהלך המופע.

כמו כן, מישל הקוסם הוא אמן אשר דובר צרפתית ואנגלית באופן שוטף וכמובן שולט גם בשפה העברית. על כן ניתן להזמין אותו לקהל מעורב כך שכול הצופים ייהנו ממנו ויצאו בתחושה טובה ומשביעת רצון. אם אתם מחפשים רעיון למופע מקורי ומרגש פנו לקבלת פרטים והזמנת המופע לכל אירוע שעולה על דעתכם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה