שלמה כהן זכה בתביעת הדיבה כנגד אפי מור



ממלא מקום ראש העיר לשעבר, יצטרך לשלם לחבר המועצה , 78 אלף שקלים לאחר שהאשים אותו שהוא חבר "בארגון פשיעה"

תחילת הפרשה בדצמבר 2015 הגיש שלמה כהן, סגן ראש השב"כ לשעבר וממלא מקום ראש העיר בתקופת בני וקנין תביעת דיבה נגד אפי מור תת ניצב לשעבר וממלא מקום ראש העיר בתקופת איתמר שמעוני ודרש ממנו פיצויים באמצעות עורך דינו רון לוינטל בגובה של 200 אלף שקל.

המקרה אירע בישיבת מועצה שהתקיימה בתאריך 12 באוקטובר 2015, כאשר כהן הגיש הצעה לסדר בישיבת המועצה בעניין של תחקיר טלוויזיוני, שעסק בתמיכתם של חברי האופוזיציה בהשגת רישיון ללופט באשקלון, אשר אחד השותפים בו הוא העבריין שמעון ארג’ואן, שמזוהה עם ארגונו של שלום דומרני ומוגדר בכתבה כ”איש הכספים” שלו.

במסגרת אותו תחקיר בערוץ 2 נשמעה הקלטה של איש ציבור אשקלוני, כאשר הוא מנסה לכאורה לתפור תיק לראש העירייה דאז איתמר שמעוני. כהן דרש לקיים דיון בישיבת המועצה בעניין ההקלטה הזאת.

מור שקיבל את זכות התגובה, והוא הגיב לכהן בצורה קשה מאוד, חלקה בצרחות: “על מה אתה מדבר, מר שלמה כהן? זה מה שמעניין אותך? המוטו של התשדיר היה מאוד ברור: ניסיון של כמה מחברי המועצה, שאתה נמנה עליהם, להחדיר לתוכנו גורם עברייני… מעניין מה הקשר שלך לעולם הזה?  אל תשחק לנו אותה, אתה יכול לשחק אותה לאנשים, לי אתה לא יכול לשחק אותה… אתה שייך לארגון פשע, אתה מגן עליהם, אתה מממן אותם! מעניין מה האינטרס שלך. תגיד לי, מה האינטרס שלך? אתה מגיש שאילתות והצעות לסדר היום, אתה שייך לארגוני פשיעה! אתה! תתבע אותי!”. כהן הגיב לדברים בכעס ובעיקר אמר למור כי הוא “שקרן עלוב”.

כאמור היום התקבלה החלטת בית המשפט ואפי מור יצרך לשלם 70 אלף שקל פיצויים ועוד 8 אלף שקלים עבור הוצאות משפט.

צילום מסך פייסבוק

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה