מאיצים טכנולוגיה באשקלון



שר הכלכלה והתעשייה השיק היום את מיזם המאיץ הטכנולוגי בעיר אשקלון, באמצעותו יוכלו יזמים לקבל ייעוץ ליווי והכוונה בפיתוח יזמות טכנולוגית בעיר

שר הכלכלה והמסחר,  אלי כהן, צילום: יחצ

באירוע מרגש וחגיגי שנערך ביום שלישי האחרון ע"י משרד הכלכלה והתעשייה, הסוכנות לעסקים קטנים באמצעות סניף מעוף המקומי ועיריית אשקלון, התווספה אשקלון לערים נוספות שבהן מקדמים יזמים בתחומי הטכנולוגיה.

שר הכלכלה והתעשייה, אלי כהן, פתח את האירוע והדגיש כי "מדובר בהזדמנות חד פעמית לייצר סביבה תומכת לסטארט-אפים מקומיים במימון ממשלתי".

המאיץ יפעל במסגרת "ההאב" מיוחד שהוקם בעיר, וייצר סביבה שמקדמת יזמות טכנולוגית במעגלים גיאוגרפים רחבים יותר.
ראש עיריית אשקלון בפועל, תומר גלאם, אמר שאירוע מסוג זה מקדם את העיר ותושביה ופתיחתו של מרכז הסטארטאפים והמאיץ הטכנולוגי החדש, יעניקו לתושבי העיר אשקלון הזדמנות מוחשית להצליח בתחום ההייטק. אין לי ספק כי במסגרת המרכז, יקבלו היזמים הצעירים כלים להמשך הדרך והכוונה מקצועית שתסייע להם להשתלב ולהצליח בעולם ההייטק. אשקלון היא אחת הערים עם הפיתוח המואץ ביותר בארץ ואנחנו משקיעים היום בתעסוקה מתקדמת בעבור הילדים שלנו".


רן קויתי, מנהל הסוכנות לעסקים קטנים ובינונים במשרד הכלכלה והתעשייה ציין כי הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים בישראל, קיבלה על עצמה לקדם ולפתח מענה ליזמים טכנולוגים בפריפריה של מדינת ישראל.


"אנו רואים חשיבות גדולה בהגדלת מספר המיזמים הטכנולוגים בכלל ובפריפריה בפרט, ככול שהמשפך יהיה רחב יותר, יהיו בסופו של יום יותר חברות טכנולוגיות מצליחות אשר יגדילו את התוצר הלאומי של ישראל".

המאיץ פונה ליזמים אשר נמצאים בשלבים שונים של פיתוח המיזם טכנולוגי - החל משלב הרעיון ועד למיזמים טכנולוגיים פעילים ומגובשים. ליזמים יוענק ליווי, תוך התמקדות בהעצמתם והכנתם לעולם היזמות העסקית-טכנולוגית. החברים במתחם ייהנו ממעטפת רחבה הכוללת: ליווי מקצועי של יזמים מנוסים ומשקיעים, סמינרים מקצועיים, מפגשים אישיים, חללי עבודה לשימוש אישי, ימי תוכן מרוכזים ומגוון שירותים נוספים.

הפעלת המאיץ מבוצעת בשיתוף פעולה של מעוף סניף אשקלון יחד עם  אגף קידום תעסוקה ותעשייה בעיריית אשקלון. המאיץ מצטרף לפעילות הענפה של מעוף בעיר, אשר נותן לבעלי עסקים ויזמים מגוון כלים ושירותים לקדם ולפתח את עסקיהם.

המבנה שנבחר הוא מבנה שהעירייה שיפצה לאחרונה לצורך הפעלת האב והפעלת המאיץ, ויהווה בית לפיתוח יזמות ועסקים טכנולוגיים בעיר ובאזור.  הצפי להפעלת מסלול המאיץ הראשון הוא לקראת ספטמבר/אוקטובר  2018.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה