מתחדשים עבור העסקים באשקלון



שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן וראש עיריית אשקלון בפועל תומר גלאם השיקו את סניף מעוף, מערך השטח של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה, החדש באשקלון. הסניף יעניק שירות מקיף ליזמים ובעלי העסקים הקטנים והבינוניים מהעיר ומהאזור כולו

שר הכלכלה והתעשייה, אלי כהן: "העסקים הקטנים והבינוניים הם מנוע הצמיחה המרכזי של הכלכלה ואנו כאן בכדי להעניק להם את מגוון התמיכה והסיוע בכדי להצליח. הצלחה של העסקים הקטנים והבינויים – היא הצלחה של המשק והכלכלה הישראלית כולה

סניף מעוף החדש יעניק ליווי וייעוץ אישי לבעלי עסקים קטנים ובינוניים ואף יקיים הדרכות קבוצתיות בנושאים רלוונטיים. על פי נתוני הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה באזור אשקלון פועלים כ-3,500 בעלי עסקים מתוכם כ-800 יזמים ובעלי עסקים קטנים ובינוניים פנו למעוף לקבלת שירותי סיוע. כ-500 מהם השתתפו במגוון קורסים וסדנאות בניהול עסקי, שיווק מכירות, שיווק דיגיטלי ועוד. כ-40  בעלי עסקים מהעיר אשקלון השתתפו בתכנית מסחר מקוון; התקיימו כנסי נשים עושות עסקים במעמד ראש העיר; התקיימו כנסי הזדמנויות עסקיות (בשיתוף חברת החשמל). סך עלות הפעילות כ- 4 מיליון ₪.

במסגרת פעילות משרד הכלכלה והתעשייה לעידוד ולקידום העסקים הקטנים והבינוניים מפעילה הסוכנות לעסקים קטנים בינוניים מערך שירותי סיוע במגוון אמצעים ותחומים הקשורים לצרכי העסק. מטרת השירותים הינה לסייע ליזמים ועסקים לצלוח את שלבי הקמת העסק, לצמוח מבחינת היקף המכירות ומספר העובדים ולהביא לידי שיפור ביצועיהם והתייעלותם תוך הגדלת רווחיותם.  שירותי הסיוע ניתנים על ידי מערך המעוף- הפרוס על פני 40 סניפים בארץ בעלויות מסובסדות.

שר הכלכלה והתעשייה, אלי כהן: "העסקים הקטנים והבינוניים הם מנוע הצמיחה המרכזי של הכלכלה ואנו כאן בכדי להעניק להם את מגוון התמיכה והסיוע בכדי להצליח. הצלחה של העסקים הקטנים והבינויים – היא הצלחה של המשק והכלכלה הישראלית כולה. גופי מעוף מאפשרים ליווי של עסק צומח, החל מרגע החלום והחזון, דרך בניית התוכנית העסקית והמימוש, והם ממשיכים ללוות את העסק גם לאחר פתיחתו. אנו זקוקים ליזמים ויזמיות ועומדים כאן לרשותכם.

ראש עיריית אשקלון בפועל, תומר גלאם: "אני רואה בקידום העסקים הבינוניים והקטנים באשקלון חשיבות עליונה. בעלי העסקים והיזמים מהווים את העוגן הכלכלי של העיר ועיריית אשקלון בראשותי עושה כל שביכולתה על מנת לסייע לעסקים. אני מודה לשר הכלכלה, אלי כהן, על פעילותו הרבה למען קידום הכלכלה בישראל בכלל ובאשקלון בפרט. אני משוכנע כי סניף המעוף המחודש יעניק לבעלי העסקים ייעוץ מקצועי וכמו כן יעניק סיוע ליזמים חדשים, בנות ובני העיר, שמתדפקים היום על דלתות העיר - דבר שיביא לגיוון במקורות התעסוקה. נמשיך לפעול לחיזוק מעמדה וחוסנה הכלכלי של העיר".

יחצ

רן קויתי, מנהל הסוכנות לעסקים קטנים ובינונים במשרד הכלכלה והתעשייה: "הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים בישראל, קיבלה על עצמה לקדם ולסייע בעלי עסקים ויזמים בפריפריה של מדינת ישראל.  "עסקים מסוג זה הם אחד ממנועי הצמיחה של המשק שלנו, וכל תמיכה בהם תומכת באופן ישיר באלפי שכירים, תושבים וספקים, אשר מתפרנסים מתחומי עיסוק אלו".

חזי שגיא, מנהל סניף אשקלון: "הסניף המחודש יאפשר לתת שירות טוב יותר לבעלי העסקים המגיעים מהעיר ויישובי הסביבה, ואף לפתח ולקדם את הסניף ופעילותו לקהלים רחבים יותר באזור".

תכנית העבודה של הסוכנות ומעוף באזור השנה:

כנס הזדמנויות עסקיות עם מוסדות עוגן באשקלון בשיתוף עם עירית אשקלון בספטמבר 2018; הפעלת מחזור ראשון של המאיץ – לקראת ספטמבר/אוקטובר ;2018

כנס נשות עסקים – נובמבר 2018

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה