שירי לוי מאשקלון - נבחרה למורה של המדינה



לוי, משמשת כמורה לכיתות ט' במגמת חינוך מיוחד בבית הספר 'אורט אפרידר': "אוהבת את העבודה שלי ומתרגשת ממנה בכל יום מחדש. התהליך שהתלמידים עוברים והשינוי מקצה לקצה זה הסיפוק הכי גדול שיש בתחום הזה"

שיר לוי, צילום: יח"צ

גאווה מקומית: בטקס מכובד ומרגש שנערך אמש באוניברסיטת תל אביב הוכרזו שמות ששת הזוכים בתואר המורה של המדינה ובהם - המורה, שירי לוי, מבית הספר 'אורט אפרידר' באשקלון.

לוי, משמשת כמורה לכיתות ט' במגמת חינוך מיוחד מזה 15 שנה בבית הספר, נבחרה מבין 15 מועמדים סופיים. זאת לאחר הליך סינון ארוך של אלפי טופסי המלצה שהגיעו לאתר התחרות, המתקיימת ביוזמת מפעל הפיס, הסתדרות המורים, 'ידיעות אחרונות' ו־ynet. את המורים הזוכים בחרה ועדה ציבורית של אישים בכירים בתחומי החברה והכלכלה, שראיינה את המועמדים.

מיד לאחר היבחרה סיפרה לוי: "אני אוהבת את העבודה שלי ומתרגשת ממנה בכל יום מחדש. התהליך שהתלמידים עוברים והשינוי מקצה לקצה זה הסיפוק הכי גדול שיש בתחום הזה. אני מאמינה בכל התלמידים שלי בלי יוצא מן הכלל, מראה שהכל אפשרי, מלמדת אותם לחלום ובגדול. למעט הפן הלימודי שהוא חשוב מאוד, לא פחות חשוב מבחינתי זו ההתנדבות בקהילה, ובהתאם לכך עשינו המון פרויקטים מיוחדים ומרגשים ביניהם שיפוץ בית של קשישה, ביקור במחלקת ילדים בברזילי, אימוץ גן ילדים מהחינוך המיוחד שכלל שנתיים של עבודה משותפת ועוד. מרגש לראות כמה הם בעצמם מגלים רגישות והכלה כלפי הילדים המוגבלים".

בהמשך השבוע ייפגש ראש העיר בפועל, תומר גלאם, עם לוי ויעניק לה תעודת הוקרה על זכייתה, שהסבה כבוד רב לעיר אשקלון בכלל ולמערכת החינוך העירונית בפרט.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה