מגוון סגנונות של מטבחים מעוצבים



חדר המטבח הפך לחדר מאוד מרכזי בבתים של היום ולמרות שאין זה שונה מהעבר, עדיין רק בשנים האחרונות, יותר ויותר מכירים בו כחדר החשוב ביותר בבית. הסיבות לחשיבותו ומרכזיותו הן רבות ועליהן נפרט בהמשך, תחילה נרצה להתייחס להגדרת המטבח

המטבח הוא החדר בו מבשלים את האוכל, מאחסנים את המזון, מקור המים לשתייה נמצא בו ובאופן כללי, כשם שהצבא צועד על קיבתו, כך דיירי הבית צועדים אל עבר המטבח. במטבח, מותקן שיש המטבח, עליו בעצם מבצעים את כל עבודות ההכנה, בנוסף יהיו במטבח את כל מוצרי החשמל הנדרשים לשם הכנת אוכל ושתייה (בין אלו: מקרר, תנור, מיקרוגל, טוסטר, מתקן מים, קומקום חשמלי, בלנדר, מיקסר וכדומה), ארונות מטבח ואם אפשרי גם מזווה.

יחצ

מדוע המטבח כה חשוב: אומנם ישנם דברים שלא צריך לציין כי הם ברורים מאליו אך הסיבה המרכזית לחשיבות המטבח היא תודות לעובדה שכולנו בני אדם וכולנו צורכים אוכל על מנת להתקיים – והיכן נמצא האוכל? נכון, במטבח! חדר המטבח הוא החדר בו כולם יתכנסו על מנת לאכול ולהכין את האוכל ולכן הוא כה מרכזי. אגב, לכל אלו שחושבים לעצמם שיש שולחן אוכל ובו אוכלים, נאמר שנכון אבל כמה פעמים באמת אתם יושבים בשולחן לעומת כמות הפעמים בהם אתם חוטפים משהו במטבח או יושבים יחד בכיף?..

עיצובי מטבח

אז כעת, משביססנו את חשיבותו של חדר המטבח, הבה נדון במספר סוגי העיצובים הקיימים למטבח.

  • מטבח מודרני – אנו חיים בתקופה בה עולם הנדל"ן מרקיע שחקים וישנם המון עסקאות נדל"ן. פריחתו של הנדל"ן גם מבשרת על בתים חדשים שנבנים או משופצים וזה אומר שיפוץ או בניית מטבח. הסגנון המודרני מאוד שכיח כיום וכולם רוצים מטבח אפקטיבי שיתאים לרוח התקופה וגם, לא יעלה הרבה כסף.
  • מטבח כפרי - מטבח מעוצב בסגנון כפרי הוא מטבח, שמושך את תשומת הלב ומיד כשרואים אותו אומרים ואו ומרגישים את הכפריות והתחושה הנעימה. אין מה לעשות ועץ הוא תמיד מרשים וכך זוכה המטבח הכפרי ליופי שמקסים כל אחד ואחת.
  • מטבע עירוני – אומנם זה לא סגנון עיצוב מוכתר אך תודות לעובדה שהדירות כיום יותר קטנות מבעבר, המטבח העירוני נכנס לתוקף וזה אומר דחיסת כל האלמנטים החשובים במטבח לתוך חלל קטן יותר ועדיין לתת הרגשה של מטבח שכיף להכין בו אוכל וכיף לאכול בו.
  • כפרי שאבי-שיק – סגנון זה מגיע אלינו היישר מהכפרים של אנגליה והחוף המערבי של ארצות הברית. בסגנון זה נעשה שימוש בעץ בגוון שמנת בהיר ולכל הפריטים הממוקמים בו יש שוליים משופשפים.

לסיכום, יש המון סגנונות עיצוב למטבח והכל שאלה של מה דיירי הבית אוהבים ורוצים לראות בכל פעם שהם נכנסים הבייתה ואל המטבח.

המאמר בחסות "הרודס עיצוב מטבחים" החברה מספקת מטבחים מעוצבים במחיר משתלם לכל כיס ובאיכות ללא פשטות. בקרו באתר החברה בלינק המצורף.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה