אתם עומדים לקראת מעבר דירה? ברכותנו לכם! מדובר בתהליך מורכב ותובעני שמעמיד אתכם מול ים של משימות שלא קל להשתלט עליו. אם אתם רוצים להיות מרוצים מהתהליך, אם חשוב לכם לנהל העברה מוצלחת ומאורגנת ולהיות שבעי רצון מהעבודה, עליכם למצוא חברה מומלצת וטובה. כזו שמיטיבה לבצע את השינוע ועושה את העבודה על הצד הטוב ביותר

pixabay

כך תבחרו את החברה המומלצת לכם להובלת הדירה

  • שם טוב – שם טוב של חברה שווה לכם הרבה יותר מאלפי מודעות פרסום. שם טוב של חברה נבנה בעמל ויגיעה של שנים. אם אתם מכירים חברה ואתם יודעים שלקוחות מרוצים ממנה. אם אתם מכירים באזור המגורים שלכם חברת הובלות דירות פעילה שאין עליה כל תלונה - אל תהססו. זו הכתובת שלכם להעברה מוצלחת.
  • אחריות – במהלך הובלת דירה אתם מפקידים את כל תכולת הבית שלכם בידיהם של אנשי מקצוע. אולי לא חשבתם על זה. אבל למעשה אתם נתונים במהלך ההעברה לחסדיהם של המובילים. כמה חשוב שהם יהיו אנשי מקצוע אחראיים! שהם יתייחסו כראוי לתכולה שלכם ויעשו הכול כדי להעביר את החפצים אל היעד באחריות מקסימלית.
  • שירות טוב – אתם רוצים ליהנות מתהליך העברה. להיות שלווים ולחוש שאתם מתעסקים עם נותני שירות אנושיים ונעימים. כדי שכך יהיה עליכם לבחור חברה בעלת תודעת שירות גבוהה. כזו שאכן תהיה קשובה אליכם ותעשה הכול כי להשביע את רצונכם.
  • מחירים – אמנם המחיר אינו עניין מרכזי בכל התהליך הזה. אבל חשוב לכם לדעת על מה אתם הולכים. מה יהיה המחיר שתדרשו לשלם. חשוב לציין כי לא תמיד נותן שירות שגובה מחיר יקר מספק מענה מוצלח או שירות טוב יותר. דווקא נותן שירות שגובה מחיר סביר עשוי להפתיע ולהועיל לכם עד מאוד.
  • ביטוח – עליכם לברר לגבי הביטוח של החברה. אמנם כולנו מקווים שלא יקרה כלום בדרך, אבל כדי להיות רגועים שגם אם יארע נזק אתם לא אמורים לספוג אותו - בררו לגבי הביטוח. האם החברה מבוטחת? האם הביטוח כולל את התכולה שהיא משנעת עבור לקוחות?

יש חברות שונות בתחום. חברות טובות ומומלצות לעומת חברות שמתנהלות בצורה בלתי אחראית ולא הוגנת. חשוב לכם להיות בטוחים שאתם פונים אל חברה מקצועית ומומלצת שתוכל לספק לכם שירות מושלם ומותאם לצורך שלכם. כך תגיעו ליעדכם מרוצים ושלווים כאשר כל התכולה שלכם ניצבת שלמה לצדכם.

חברת מובילים בישראל היינה חברת הובלות מהוותיקות והאמינות בארץ ותשמח לתת לכם שירות, להצעת מחיר חייגו 052-8449344.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה