״עירכם היא מהיפות בארץ״



אורח באשקלון, אבי אזולאי דובר וממונה על ההסברה בעיריית בית שאן, רואה מה שאשקלונים לא רואים ומעלה את זה על הכתב, אחרי ביקור שעשה בעיר

צילום עצמי

פרחים,
בשבוע שעבר היו לי הזכות והעונג להיות אורח בעיר אשקלון. בדרכי לעיר הדרומית פניתי לקולגה שלי - דוברת עיריית אשקלון, אושרה צרויה-ימין , וביקשתי כמה טיפים לבילוי ולחוויה נעימה בעיר. הביקור באשקלון הפתיע וריגש אותי; מזה שנים לא הייתי בעיר. היא התפתחה להפליא. כמי שביקר בערים רבות בארץ, אני יכול לקבוע, מעדות בלתי משוחדת, כי עירכם היא מהיפות שבהן.
העיר זימנה לי ולמשפחתי מגוון אפשרויות בילוי: פארקים ומתחמי פעילות מרהיבים, מגוון אטרקציות, מרינה נדירה וטיילת נפלאה. התרשמתי מהחופים הנקיים והמטופחים, ממסעדות ומבתי קפה רבים. העיר הפתיעה אותי בניקיונה ובגינון המרהיב-עין, אשר ניכר בו חותם ההשקעה הרבה. התרשמתי כי העיר מצויה בעיצומה של תנופת פיתוח בכל התחומים. בנייה בכל מקום, כבישים נוחים, תושבים נינוחים ומסבירי פנים.
אני מבקש להודות במיוחד לאושרה על הכנסת אורחים נעימה ועל העצות וההמלצות שלה לבילוי ולהנאה בעיר.
אם יורשה לי, אורח לרגע, לציין משהו שנראה לי חשוב לתת עליו את הדעת הוא העדרה בבית המלון ( הרלינגטון, שכל דירוג וציון בכוכבים יהיה לשון המעטה לשבחו) של מפת עיר, המאפשרת לתיירים להתמצא בה ולהקל על הגעתם אל מקומות שונים בה. חסרונה מורגש במיוחד בעיר שממותגת, בצדק, כעיר תיירות ונופש.
אף כי אני לא מכיר אף לא אחד ממנהיגי העיר, אני מוצא מקום וטעם להוקיר אותם ולשבחם על עבודתם המסורה ועל תרומתם לשדרוגה ולהעצמתה של אשקלון לעיר מודרנית ומתקדמת. קברניטיהן של ערים רבות ברחבי הארץ יכולים לראות בכם מודל לחיקוי (ולהערצה) ומקור להשראה.
יישר כוח וברכה!
אבי אזולאי
דובר וממונה על הסברה בעיריית בית שאן

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה