דיקן הסטודנטים במכללת אשקלון "העם נגעל ממצעדי הבהמות""



יואל ישורון כתב בעמוד הפייסבוק הפרטי שלו גם כי: "מצעדי חיות דו-רגליות מבחילות ודוחות". על רון חולדאי: "קשיש בלוי, ספק יהודי, חוגג על המנגל עם בשר כלבים". בעקבות ביקורת הוא הסיר את הפוסט אך מסר: "לא חוזר בי"

יואל ישורון, שמכהן כדיקן הסטודנטים במכללת אשקלון, פרסם בשבוע שעבר בדף הפייסבוק שלו פוסט הומופובי, נגד מצעד הגאווה בפרט והקהילה הגאה בכלל. הוא השתלח בראש עיריית תל אביב רון חולדאי וכינה "קשיש בלוי, ספק יהודי", ואף אמר  שהתקשורת מציגה את "המטורללים" כ"נושאי הדגל" אף שמדובר ב"חושך, ברבריות וגיהינום". לאחר ביקורת קשה שספג ברשתות החברתיות על דבריו, הסיר ישורון את הפוסט.

פייסבוק

"במדינת תל אביב צמחו גידולי פרא, מפלצות בסגנון סרט 'היורה', שרקחו ממוחם הננסי והמעוות מצעדי חיות דו-רגליות מבחילות ודוחות", כתב ישורון. "בראש הפירמידה עומד ראש עירייה דפוק, קשיש בלוי, אנין טעם להחריד, ספק יהודי, חוגג על המנגל עם בשר כלבים עד שבא לעם ישראל להקיא על צלחתו. ועירו של אוכל הכלבים??? שם בחוצות העיר תל אביב, צועדים על שתיים ובגאווה, שרוטים לעומק, חרמני משכב זכר (בעעעעע) ואסופת חיות ממין נקבה, מכוערות עם קעקועי 'אני שרמוטה (!!!)'".

"התקשורת מציגה את המטורללים הללו כנושאי הדגל, לוחמי שוויון חופש וחירות. דחילק, השתגעתם??? אלה נושאי הדגל??? על אלה, החושך, הברבריות והגיהינום הזה, אתם מפנטזים בעולם כמקור גאווה??? עוד לא הבנתם בתקשורת שאתם מייצגים שברי אחוזים בעם ורוב רובו של העם נגעל ממצעדי הבהמות הללו???".

 ישורון הגיב על דברים אלה שכתב "את הפוסט כתבתי בדף הפייסבוק הפרטי שלי. אינני חוזר בי מדבריי בפוסט. דבריי לא כוונו, אפילו לא ברמז, אל החברה הלהט"בית אלא נגד המצעדים ומוחצנותם. אגב, בתוך הקהילה הלהט"בית עצמה יש ביקורת על מצעדים אלה והנזקים שהם מחוללים למאבק שלהם עצמם".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה