כ- 500 משתתפים ב'הפנינג על גלגלים'



חתימה על אמנת בטיחות, רכיבה על אופניים, פינות יצירה וחלוקת פרסים הן רק חלק מהפעילויות שהתקיימו במסגרת השנתי בסימן זהירות בדרכים

עיריית אשקלון

גם השנה, כמסורת מבורכת ההולכת ומתגבשת, קיים המטה העירוני לבטיחות בדרכים הפנינג לילדים ולהורים במרכז ההדרכה, כחלק מהתכנית החינוכית העירונית בנושא בטיחות בדרכים לילדים.

באירוע השתתפו כ-500 הורים וילדים, שכבר עם כניסתם למתחם הרגישו באווירה הייחודית, הצבעונית והמהנה ובטרם החלו את הפעילויות בתחנות השונות, חתמו על אמנת בטיחות בה הם מתחייבים לשמור על החיים.

בנוסף, נהנו הילדים מרכיבה על אופניים, נסיעה על מכוניות פדלים, פינות יצירה, מעגל מתופפים, ציורי קריקטורות ועוד. המשתתפים גם הצטלמו בעמדת הצילום שהוצבה במקום וקיבלו תמונת מגנט למזכרת. את האירוע חתם מופע מוסיקלי מרשים של כוכבי הילדים המוכרים מסדרת הטלויזיה 'חיפזון וזהירון' ותוך כדי למדו הילדים את כללי הבטיחות בשירה, צחוק והנאה גדולה.

בהמשך, נערכה הגרלה וחולקו בין הילדים עשרות פרסים , פאזלים, משחקי קופסא, דיסקים, ספרים וקסדות. במקום הראשון זכה ילד מגן 'מצפה ברנע' באופניים וקסדה.

באירוע נכחו סגן ראש מינהל חינוך, יובל זוזט, מנהלת המטה העירוני לבטיחות בדרכים, רות אטיאס, נציגי מינהל החינוך, אילן ז'אנו, גלית מרציאנו, עדנה אברהמי ומנהלת גני הילדים, ליז כהן, נציגי הרשות הלאומית, אורית אורנשטיין ואבי אזולאי, מפקד תחנת המשטרה, סנ"צ משה לוי, מנהל יחידת התנועה, ישראל גושפן, גננות ואנשי חינוך נוספים.

מדובר באירוע המהווה את שיאו של מיזם זה"ב בגן, פרויקט חינוכי שיזם מטה הבטיחות ופועל בגנים באשקלון לאורך כל השנה, במסגרתו מתקיימות פעילויות הסברה ייעודיות לילדים ומבוגרים על מנת להטמיע תרבות של התנהגות וערכים ובראשם שמירה על חיי אדם כערך עליון ועל הגברת המודעות הציבורית הכוללת לזהירות בדרכים.

עיריית אשקלון, באמצעות המטה העירוני, תוסיף ותגביר את הפעילויות הקשורות בבטיחות בדרכים למען ילדי אשקלון במטרה להרחיב את המודעות תוך שימת דגש על החשיבות הגדולהבהתנהלותם כיום בכביש כהולכי רגל צעירים, ובעתיד התנהגותם כנהגים בוגרים, אחראיים ובעלי שיקול דעת.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה