“אתם דור העתיד אתם ההנהגה הבאה של עמנו”



ברכת הרב יעקב אביטן לבוגרי התיכונים המסיימים היום את לימודיהם במערכת החינוך

יחצ

תלמידות ותלמידים יקרים, בוגרי התיכונים באשקלון.

בכל שנה מחזור נוסף מסיים, הדעת שמחה והלב מתרונן. בכל שנה מרגש מחדש לגלות שהתהליך הארוך, נושא תוצאות נפלאות. לאחר דרך ארוכה, לא פשוטה ולא קלה, הגעתם לנקודת הסיום שהיא גם נקודת ההתחלה.
היום, אתם מסיימים את שנת הלימודים בתיכונים. ראשית כל שתצאו בשלום ותשובו לשלום. שהקב״ה יהיה עמכם, ישמור עליכם ויחזירכם אלינו בריאים ושלמים. אבל גם אתם מצווים על "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם" בכל מקום בו תהיו.
עכשיו, כשאתם עומדים על סיפו של קן, אני מברך אתכם שתפרשו בעוצמה  כנפיים חזקות ומרהיבות ותעופו לגבהים בכדי להגשים את החלומות הכי גדולים והכי שאפתניים שלכם - כי אתם מסוגלים. תאמינו בעצמכם. הוכחתם את זה כבר אין ספור פעמים בהישגים לימודיים, בהישגים חברתיים ובהשגים אישיים. הוכחתם זאת בחריצות ובעבודה קשה, בתרומה חברתית וקהילתית ובאכפתיות. בחמלה ובנועם הליכות שבו ניחנתם.
קחו את ארגז הכלים בו ציידה אתכם מערכת החינוך ותפרשו כנפיים.
כבנים גאים לעם היהודי השואף לשלום אך עדין נאלץ להילחם על מקומו, מקל שליחים של דורות מתחיל לעבור אליכם ועימו גם הזדמנות וגם אחריות. אנחנו בוטחים בכם.
אתם דור העתיד! אתם ההנהגה הבאה של עמנו!

אני מאחל לכם מכל לב ששחוק וכיף, רעות וחברותא, חוויות גילויים וחדווה - ימשכו לעד.

ולסיום  – תזכרו שיש לכם כאן בסיס חם ואוהב. המשפחות והחברים שלכם אוהבים אתכם, מחבקים אתכם וגאים בכם. דעו שאתם מוזמנים תמיד לחזור הביתה לנוח, לחלוק חוויות וקשיים ולאגור כוחות מחודשים. תזכרו שכאן ביתכם ואנחנו כאן בשבילכם.
"השם ישמור צאתכם ובואכם לחיים טובים ולשלום"

מכאן אני שולח את תודתי הכנה לכל העושים במלאכת המחשבת של העבודה החינוכית, הפדגוגית, האמנותית והתחזוקתית במוסדות החינוך. מחזור נוסף מסיים את לימודיו תחת עבודתכם המסורה. ועל כך נתונה תודתינו!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה