עדות מצולמת של לוחם אש אלי כהן -מטרור העפיפונים בעוטף עזה



טרור העפיפונים בחודשים האחרונים, יצר עבודה בלתי פוסקת בעבור לוחמי האש בדרום, זאת בכדי להגן על תושבי עוטף עזה, על שמורות הטבע והשדות החקלאיים שנשרפים מידי יום. אלי כהן מפקד צוות כבאים ודובר מחוז דרום של מערך הכיבוי, מספר מנקודת מבט של לוחם אש, על מה שקורה שם בשטח

אלי כהן הוא לוחם אש מעל 14 שנים, ודובר כב"ה מחוז דרום. בחודשים האחרונים הוא נמצא כמעט מידי יום בשטח הן כלוחם והן כדובר, הוא מספר ומתעד את כל מה שקורה בשטח בזמן אמת,  שולח עדכונים חיים ותמונות לתקשורת, על השטחים שנשרפים, מסביר איך צוותי החילוץ פועלים כנגד טרור העפיפונים ובלוני התבערה, הנשלחים מידי יום מרצועת עזה.

היום (ד') הוא החליט לחשוף את התחושות המלוות את התקופה האחרונה ויצר אלבום תמונות מנקודת מבט אישית של לוחם אש. 

אלי מספר " יום ועוד יום עובר והנה אנחנו לוחמי האש, סביב שריפות העוטף, כבר מעל 80 יום, בין 15 ל 25 שריפות כל יום מבוקר ועד שעות הלילה המאוחרות.
אז השגרה שלנו כבר שונה ואנו מוצאים את עצמנו פועלים ב 25 אירועי שריפות, אשר נוספו לאירועי השגרה של שריפות בדירה, חילוץ מתאונות דרכים, טיפול בחומרים מסוכנים ועוד".

"השגרה שלנו הפכה לשגרה חדשה של עבודה אינטנסיבית ללא חופשות, ללא מעצור ובמלוא הכח בכדי לשמור על חייהם ורכושם של תושבי עוטףעזה, ואין ספק שהתוצאה נראית בשטח.אנחנו פחות רואים את המשפחה,ובתקופה של סוף שנה גם פיפספסנו מסיבת הסיום בגן של הילדים וגם אירועים משפחתיים, עשינו קידוש ללא המשפחה ובנוסף אנו שחורים מפיח כל היום ובשמש הקופחת ותחת סיכון בכל עת, כל זה לא יגרום לנו להפסיק את השליחות, נמשיך לעשות זאת באהבה ולמען תושבי העוטף היקרים, אשר הם בעצמם מעניקים לנו ולמרות הקושי הקיים המון חום, אהבה ואין סוף חיבוקים".


"עבודתנו כלוחמי אש, מכילה בתוכה סיכון רב ועצום, אך יחד עם זאת סיפוק רב ושליחות עצומה למען הכלל, וחשוב לנו שידע כל אזרח במדינת ישראל, שאנו לוחמי האש נמשיך להציל חיים ורכוש בכל עת וברמה המקצועית והטובה ביותר ואף אחד בעולם לא ישבור אותנו ,אנו לוחמי האש של כבאות והצלה לישראל."

אלבום תמונות מזווית מבט של לוחם אש אלי כהן  :

צילום אלי כהן

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה