הקמת עסק בנגרות טיפים בדרך להצלחה



נגרות עברה מהפכה בעולם העיצוב והיום פועלים בזירה הרבה מאוד נגרים, שפתחו חברות המתמחות בעבודות נגרות בהתאמה אישית.

צילום : pixabay

נגרים ממציאים את עצמם מחדש לפי הביקוש ואף משכללים את הטכניקות והפריטים על מנת להשיג תוצאות מרשימות יותר ולענות על הביקוש וצרכי הלקוחות.

זירת העיצוב מסווגת לפי חברות עיצוב המספקות, בין היתר, עבודות נגרות ונגרים המתמחים בעבודות נגרות. המגמה הנוכחית היא להעדיף נגרים מתמחים על מנת לקבל את הפריט בסטנדרט הטוב ביותר ממישהו שזו המומחיות שלו. אלה יכולים להיות פרויקטים כמו תכנון ועיצוב מטבח או פינת אוכל, דקים או פרגולות ואפילו סירות. ברגע שלומדים נגרות, ניתן להשקיע עסק בכל רובד של התחום בו תרצו להתמקצע.


לפניכם מספר טיפים שיכוונו אתכם בדרך הנכונה בפתיחת עסק בתחום הנגרות:


הכל מתחיל בלימודים
לפני פתיחת העסק, חשוב להתמקצע ככל שניתן. בחרו קורס נגרות מקצועי ואיכותי שיעניק לכם את הכלים הטובים ביותר משימוש במגוון טכניקות, הכרות עם חומרי גלם משלימים, שימוש בכלים ידניים ובכלים חשמליים. הקורס חיוני גם לבניית תיק עבודות, שהוא למעשה כרטיס הביקור שתציגו בפני הלקוחות הפוטנציאליים.
במהלך קורס שנתי עשיר תוכלו לבנות פריטים שונים מעץ בסגנונות שונים ולאחר מכן לצלם אותם ולהציג בפני הלקוחות. חשוב שהקורס יהיה כמה שיותר פרקטי על מנת שבאמת תוכלו להתנסות בפועל בעבודות נגרות מתקדמות אצל מורים מתחומים שונים שעוסקים בנדבכים שונים של עולם הנגרות. בדרך זו, תפתחו פרספקטיבה רחבה וגם תקבלו כלים מסוגים שונים לעבודה עם עץ.


לקפוץ למים או להשתלב בהדרגה? זו השאלה!
אם אתם מבצעים בעצם הסבה מקצועית לתחום הנגרות, כדאי שתבחנו האם מתאים לכם לעבוד מיד בתחום או "להרגיש את הדופק" לפני ההסבה. לא כולם בנויים לעצמאות או לעבודה בנגרות ולכן, רצוי שתתחילו לשלב את העיסוק בתחום יחד עם עיסוקים אחרים שלכם על מנת לבדוק את מידת ההתאמה וההצלחה. תצברו ניסיון, מעגל לקוחות, פרויקטים ורק כאשר תרגישו ביטחון, הן מבחינה אישית והן מבחינה כלכלית, תוכלו להתחיל לעבוד אך ורק בתחום הנגרות. קורס נגרות מקצועי יעניק לכם את הכלים הנחוצים כבר בסיום הקורס תוכלו להתחיל לחפש לקוחות, בהתחלה פרויקטים קטנים ובהמשך, פרויקטים גדולים יותר.


החליטו מה תהיה ההתמחות שלכם
נגר יכול לעסוק בכל מה שקשור לעבודות נגרות, אבל פעמים רבות נכון יותר מבחינה שיווקית לבחור כיוון ספציפי. למשל, עיסוק בנגרות של מטבחים או נגרות של ארונות חדר שינה. בדקו למה אתם הכי מתחברים, באיזה תחום של עולם הנגרות אתם מרגישים הכי בנוח והיכן באים לידי ביטוי כלל הכישורים והיכולות שלכם בדרך הטובה והיצירתית ביותר.
בדקו גם היצע וביקוש. לעיתים משתלם להתמקד בנישה בה יש הרבה ביקושים ומעט מאוד היצע על מנת להציע מוצרים ושירותים שנגרים אחרים ממעטים לתת וכך לכבוש את השוק.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה