3 טיפים כיצד להפוך את מטבחך למעוצב בסגנון כפרי



כולנו נהנים לצפות בפרסומות של פעם, שבהן ניתן לראות ילד שחוזר הביתה מטיול רכיבה על אופניים ונכנס למטבח המעוצב בסגנון כפרי כדי לאכול ארוחת צהריים. המטבח כולל רהיטי עץ איכותיים, מפה פשוטה ויפה ולחם כפרי המונח בצד.

pixabay

ובל נשכח את קרני השמש החודרות דרך החלון ומעניקות למטבח מראה חמים וביתי. עבור רבים, מטבח כפרי הוא בגדר חלום, אך בזכות שירותי עיצוב מטבחים כפריים שמספקת נגרייה מקצועית, אפשר להפוך את החלום למציאות

כך תהפכו את המטבח שלכם למטבח כפרי

אוהבים להתרפק על העבר? מעוניינים לעצב את המטבח שלכם בסגנון של פעם? 3 טיפים משמעותיים יעזרו לכם לעשות זאת:

  1. הכניסו רהיטים העשויים מחומרים טבעיים – מטבח, או כל חדר בבית, מושפע מהחומרים שמהם עשויים הרהיטים שלכם. העיצוב הכפרי מחבר אותנו יותר אל הטבע ואל האדמה, ולכן חשוב להשתמש בחומרים טבעיים כמו עץ ואבן כדי להפוך את המטבח לכפרי. לדוגמה, במסגרת עיצוב מטבחים כפריים ניתן לבקש מהנגרים לבנות שולחנות, כיסאות וארונות מעץ איכותי שצבעו בהיר, וזאת במטרה להעניק למטבח מראה עליז וחמים.
  2. לא לוותר על שכלולים מתקדמים – רבים חוששים להכניס למטבח הכפרי שלהם מקרר מודרני משוכלל או מדיח כלים חדיש מתוך חשש לפגוע בעיצוב הכפרי והקלאסי של המטבח. עם זאת, ההיפך הוא הנכון. רהיטים בסגנון של פעם העשויים כראוי יכולים להשתלב להפליא עם הפריטים המודרניים, גם אם העיצוב שלהם שונה.
  3. פשטות היא שם המשחק – המטבח הכפרי הוא מטבח פשוט, וזה כל הקסם שלו. מסיבה זו לא מומלץ להרבות בעיטורים ובפרטי אמנות שונים אשר עלולים להעמיס על חלל המטבח. לפני שאתם מכניסים תמונה או פסלון מעוצב, כדאי לשקול היטב אם הוא מתאים לכם. אם בכל זאת אתם מרגישים שהקיר הלבן שליד ארון המטבח ריק מדיי, מומלץ לשלב עיטור מן הטבע כמו תמונת נוף.

מטבח כפרי – למי זה מתאים

עיצוב מטבחים כפרים מתאים לכל מי שאוהב את הסגנון הכפרי. יש שאומרים כי סגנון זה מתאים במיוחד לבתים צמודי קרקע, מכיוון שהם מחוברים אל הטבע באופן טבעי – כך שדיירי הבית יכולים להיכנס מהחצר הפרטית שלהם אל המטבח המעוצב. עם זאת, מטבח בסגנון כפרי מתאים גם לעירוניים, גם אם הם גרים בבניין רב קומות. דווקא במקרים אלה, כאשר המגע של הטבע חסר כל כך, מומלץ לשקול לעצב את המטבח בסגנון כפרי. בדרך זו ניתן יהיה להתחבר אל הטבע, גם כשאתם מרוחקים ממנו מרחק של 7 קומות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה