אבקת חלבון - למה זה טוב?



מדוע רבים האנשים אשר צורכים אבקות חלבון? ולמה ספורטאים ומפתחי גוף הם חלק גדול יחסית של צרכני האבקות? אם אתם רוצים לדעת יותר על אבקות חלבון ומשמעותן חשוב להמשיך לקרוא את המאמר הבא

צילום : pixabay

אבקות חלבון הפכו בשנים האחרונות את הרצון של ספורטאים להפוך את גופם לבריא ושרירי יותר לחלום אשר מתגשם, כאשר כיום יותר אנשים מעוניינים לפתח את הגוף לשרירי יותר פחות שומני וכזה שנראה חטוב ויפה.

בשל כך אבקות חלבון הפכו לשיטה מהירה להשלמת התזונה באמצעות שייק חלבונים עשיר וטעים, כאשר באמצעות שייק זה ניתן לבנות מסת שריר טובה וזאת בשל הגברת החלבון בגוף.

בנוסף חשוב לדעת, כך נטען בבלוג הבריאות TLVblog, כי אבקות חלבון טובות לכמה פעולות אותן נפרט בהמשך, כאשר הם מעולות בעיקר לספורטאים אשר עוסקים בפיתוח גוף, אך הן פחות מתאימות לאנשים אשר עוסקים בפעילות אירובית מתונה.

אז למה אבקות חלבון טובות?  

ספיגה גבוהה יותר של חלבון בגוף – האבקה משמשות תוסף תזונה אשר לא מחליף את ארוחות הבוקר הערב והצהריים אבל האבקה בהחלט משפרת את ספיגת החלבון בגוף תוך הקניית 2.2 אחוזי חלבון בכל ארוחה.

ספיגה טובה יותר – באמצעות האבקה ניתן ליהנות מספיגה טובה יותר של חלבונים בגוף. אבקות חלבון מכילות חלבון מתפרק המאפשר ספיגה מהירה במעי הגס - מה שמאפשר הטמעה מהירה של החלבון בגוף.

שיפור ביצועים – אם אתם מתאמנים על בסיס יום יומי או שאם אתם רוצים לבנות שרירים במהירות: חשוב שתדעו כי באמצעות אבקת חלבון תוכלו לשפר את הביצועים שלכם תוך הקניית מקסימום אנרגיה טובה לגוף.

בניית שרירים במהירות – באמצעות אבקת חלבון ניתן לבנות שריר בצורה מהירה וזאת ללא שימוש בסמים או ממריצים כמו גם בחומרים מנפחים. מי הגבינה, החלבון הביצה כמו גם ויטמינים המתאימים לגוף בריאים לו ונחשבים מעולים לבניית שרירים בדרך טבעית ובריאה.

משפרת ביצועים בזמן תחרויות – אבקות חלבון משמשת כתוסף מושלם לזמן תחרויות בעיקר שמדובר בתחרויות של מפתחי גוף. האבקה מאפשרת העלאת מסת שרירים יציבה וקבל שרירים שנראים מעולה בזמן תחרויות בודי בילדינג. בנוסף באמצעות האבקה שומרים על גוף חטוב וזאת משום שהיא לא מכילה קלוריות גבוהות ולא פחמימות.

זמינות וחסכון בזמן – אבקת חלבון מסייעת לספורטאים העוסקים באימונים לצרוך את כמות החלבון שהם זקוקים לה במהירות ולחסוך בזמן באימונים ובלוחות זמנים הצפופים שלהם. את האבקה צורכים בשייק ושותים, כך שניתן לצרוך אותה בקלות.

לסיכום, אבקות חלבון הן כאלה המתאימות בעיקר לספורטאים, אך כדי לצרוך אותן בצורה נכונה, חשוב לשים לב לבחירה של אבקות מתאימות, ולהתאמת דיאטה משלבת אבקו חלבון באמצעות תזונאית.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה