פרסום בגוגל שיטות פרסום



בעבר כאשר היינו רוצים לפרסם את העסק שלנו או לספק שירות כל שהוא לציבור היה עלינו לנקוט בשיטות מסורבלות שכללו חלוקת פלאיירים, הקמת שלטי חוצות, הצבה של עמדת עלונים ועוד. אך כיום לאחר שרשת האינטרנט נכנסה לחיינו קל יותר להשיג את מטרת הפרסום ואת זאת ניתן לבצע באמצעים פשוטים מאוד

pixabay

פרסום בגוגל יכול להתבצע בשתי שיטות עיקריות ולכל שיטה יש את היתרונות שלה וגם את החסרונות שלה.

למעשה קשה מאוד לשרוד היום ללא אתר אינטרנט פעיל ברשת. כל עסק שרוצה לגדול ולהיות מוכר בונה אתר כזה שמביא את כל האינפורמציה הנחוצה על השירות, הרעיון או המוצרים שהעסק מציע. במקרים רבים ישנם כמה עשרות אתרים אשר פונים אל אותו פלח שוק ומציעים את אותו שירות או מוצר. במקרה כזה מתפתחת תחרות חזקה שרק מי שידע לפרסם את עצמו נכון ינצח בה. לשם כך נוצר פרסום בגוגל (Google Advertising)

מהן שיטות הפרסום?

כאמור ישנן שתי שיטות עיקריות שבאמצעותן ניתן יהיה לפרסם את האתר שלכם:

  • פרסום אורגני אשר מתבסס על שימוש במילות מפתח ייחודיות שקשורות למוצר שלכם.
  • פרסום ממומן שנעשה על ידי תשלום לגוגל והופעה קבועה בתוצאות החיפוש הראשונות בדף.

כאשר אנו מעוניינים לפרסם בצורה אורגנית מדובר על תהליך שלוקח זמן רב אך הוא משתלם מאוד בסופו של דבר שכן האתר מתקדם באופן טבעי ורוכש את אמונם של הגולשים. מאידך יש לדאוג לטיפוח האתר באופן תדיר, להעלות תכנים רלוונטיים ולפתח את מילות המפתח כל העת.

פניה לפרסום ממומן היא מהירה יותר ונותנת מענה מדי. כל עוד תבצעו פרסום בגוגל האתר שלכם יופיע בראש הרשימה. אין זה אומר שאתם פטורים מטיפוח של האתר שלכם. בכל מקרה יש לדאוג לאתר מעניין ומסקרן, לכותרות ברורות ולתוכן שמתאים לתחום שלכם.

מה עדיף

כל אחד יעשה את החישוב שלו. ישנן חברות שאין להן כל בעיה להוציא כסף רב על פרסום ממומן בגוגל. פרסום בגוגל הוא בכל מקרה השיטה הטובה והיעילה ביותר להבאת האתר שלכם לידיעת הציבור. מי שיפנה לפרסום אורגני יגלה עולם שלם של אפשרויות שניתן לעשות בהן שימוש.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה