שילוח בינלאומי דרך נמל אשדוד



הובלה ימית היא אחת מדרכי השילוח הבינלאומי מהארץ ואליה. נמל אשדוד הוא אחד משני הנמלים הגדולים והחשובים בישראל, אשר מהווה מוקד לפעילותה של חבר שילוח בינלאומי בישראל ומוקד לקבלת שירותי עמילות מכס

יחצ

חברת שילוח בינלאומי אמונה על משלוח וקבלה של סחורות ותכולות מסוגים שונים. היא מעמידה לשם כך מכולות גדולות ומקצה מתחם אחסון לסחורות העתידות להישלח וכאלה שמגיעות וצריך להיערך לקראת שחרורן למקום שאליו הן מיועדות.

שילוח בינלאומי מתבצע על פי כללים ברורים ונהלים מוסכמים. היכרות מעמיקה עם התחום מאפשרת ללקוחות החברה ליהנות ממכלול שירותים לוגיסטיים ולהיות רגועים מעצם הידיעה כי חברת השילוח מקיימת מעקב, פיקוח ובקרה און ליין על הסחורות שהיא מייבאת ומייצאת מנקודת השילוח עד ההגעה ליעד.

על מנת לבחור חברה מקצועית רצוי לברר היטב על אודות השירותים, על הניסיון ועל המקצועיות. זכותכם ואף חובתכם לקבל מידע מלא ותשובה על כל שאלה בתחום זה, הואיל ומדובר בכסף היקר שלכם.

שילוח בינלאומי דרך נמל אשדוד מחייב ידע וניסיון המצוי ברשותה של חברת השילוח, אשר כל משאביה עומדים לרשות לקוחותיה. ניסיונה של חברת השילוח והסתייעותה באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום השילוח הבינלאומי  מאפשרת הן ללקוחות פרטיים הנדרשים לשירותיה באופן חד פעמי והן בלקוחות עסקיים העוסקים בתחום ייצוא ו/או ייבוא באופן קבוע להיות בטוחים כי השירות שיינתן להם בתחום זה יהיה מקצועי, אמין וללא דופי.

נמל אשדוד הוא מוקד לפעילות שילוח חובקת זרועות עולם, לרבות, כמובן שילוח לארצות הברית וממנה, המהווה יעד מרכזי לפעילותם של בעלי עסקים רבים. אם ארצות הברית מהווה יעד קבוע לפעילותכם חשוב לבצע את השילוח באמצעותה של חברה המאומנת ומיומנת בעבודה עם נציגי שילוח ולקוחות בשוק האמריקני, חברה היודעת היטב את הקודים של ההתנהלות העסקית ואת  האופן שבו פועלים היבואנים והיצואנים האמריקניים המקיימים קשרים עסקיים עם לקוחותיהם בישראל.

כאשר אתם מוסרים את הטיפול בנושא השילוח לידיה של חברה מנוסה, אשר מחויבותה ללקוחותיה היא מוחלטת ומתבצעת ללא דופי, אתם יכולים להסיר דאגה לבכם. נציגי שירות של חברה, אשר כל פעילותה העסקית טבועה בחותם התובנה וההבנה כי הלקוח הוא הנכס החשוב והיקר ביותר שלה, משקיעה כל מאמץ אפשרי וכל משאב נדרש על מנת לספק לו את השירות הטוב ביותר שהיא יודעת ומחויבת להעניק לו. אופן קיום שילוח בינלאומי בנמל אשדוד מאפשר להיווכח בכך.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה