מסלולי טיול ואטרקציות בתל אביב



תל אביב, העיר הישראלית שהזמן לא עוצר בה, היא העיר האולטימטיבית לחופשה קלילה ונעימה. היא מתאימה לצעירים בשל ההווי התוסס שלה ולמבוגרים בשל היותה עיר בעלת תרבות ענפה עם היסטוריה מעניינת. תוסיפו לזה את חופי הים, מרכזי הקניות, מסעדות ברמה גבוהה, מגוון רחב של מלונות בתל אביב ותקבלו יעד אטרקטיבי במיוחד

צילום : pixabay

מסלולי טיול ואטרקציות בתל אביב

  • נווה צדק – השכונה התל אביבית שגובלת עם יפו היא אחת מהאטרקציות המיוחדות בתל אביב ובאזור המרכז בכלל. מעבר להיותה מוקד שוקק חיים אשר מסעדות רבות, בתי קפה ולגלריות שזורות בו, מבניה של השכונה מספרים את סיפורה של העיר תל אביב ושל הישוב היהודי בישראל. בין האתרים בשכונה תוכלו למצוא את מרכז סוזן דלל המשמש כמרכז מחול ותיאטרון, ולצידו שני מבנים בולטים, הלא הם בתי ספר (אחד לבנים ואחד לבנות). על הסיפור המיוחד, אותו וודאי תוכלו לשמוע במהלך הטיול, הביא לכך שהצייר נחום גוטמן ורש הממשלה השני משה שרת התחנכו בבית הספר לבנות. עוד בשכונה תוכלו להכיר מקרוב את ביתו של אהרון שלוש אשר היה צורף שעודד את ההתיישבות היהודית בישראל, את המוזיאון של נחום גוטמן שהיה צייר, מאייר, פסל וסופר ישראלי מפורסם וחברו הטוב של חיים נחמן ביאליק. עוד תוכלו למצוא בשכונה את ביתו של הרב קוק, בית הקפה "קפה לורנץ" שהיום הוא המרכז לתרבות יהודית ועוד. למי שמחפש אטרקציות בתל אביב – נווה צדק היא בהחלט המקום.

 

  • יפו – יפו, אחת הערים העתיקות בישראל, היא שילוב תרבותי והיסטורי יוצא דופן. על פי המסורת, יפו הוקמה על ידי יפת, בנו של נוח, ומכאן שמה. אורך המסלול המומלץ הוא של כ-2 ק"מ, במהלכו תעברו בין סמטאות רבות, מבנים עתיקים, מסגדים וכנסיות לצד בתי כנסת, בתי מאפה המזכירים את ישראל של שנות ה-50 ומסעדות דגים טריים שנשלו מהים רגע לפני שהגיעו אליכם לצלחת. בין האתרים שתוכלו לבקר בהם תראו את כיכר השעון המפורסמת, אשר במרכזה ניצב שעון שנבנה לכבוד יום השנה ה-25 להכתרתו של הסולטן התורכי עבד אלחמיד השני. סביב הכיכר פזורים להם מגוון של מסעדות ופינות חמד. עוד באזור תפגשו את כיכר יפו ששרידיה הישוב שנמצאו עליה מתוארכים ללפני יותר מ-4,000 שנים. עוד תוכלו לראות: מסגד המחמודיה והאסאריה הישנה, להם סיפורים יוצאי דופן, וכן לטייל בנמל יפו ובשוק הפשפשים. חוויה אותנטית, רב-תרבותית ומעניינת מאוד. אם תחליטו לטייל ביפו בשעות הערב והלילה, תוכלו להבין קצת יותר לעומק את המשפט המפורסם – "אין כמו יפו בלילות!".

 

  • מתחם שרונה – מתחם שרונה בתל אביב הוא המושבה הרביעית שהקימו הגרמנים הטמפלרים בארץ ישראל במחצית השניה של המאה ה-19. בין המסעדות, בתי הקפה וחנויות האופנה הרבות, תוכלו ליהנות וללמוד רבות על הבנים אשר שומרו היטב ומתעדים את המאה ה-20 בישראל: בית העם, בית הבד, יקבים, בית עמנואל שטלר ועוד. המתחם כולו מושקע מאוד כשבין המבנים מדשאות רחבות ידיים, עצים מטילי צל וספסלים רבים לישיבה, כל זאת כמובן לצד השפע הקולינרי שהמתחם מציע.

 

אפשרויות לינה בתל אביב

אפשרויות הלינה מגוונות ורבות – דבר אחד בטוח - מלונות בתל אביב ידועים ברמת האירוח הגבוהה שלהם. תוכלו למצוא בתל אביב אכסניות, בתי דירות וכמובן מלונות בוטיק ומלונות מפוארים הצופים אל הים התיכון. בשונה מערים גדולות ורבות באירופה בהן ישנו צורך בתחבורה ציבורית כדי להגיע מהמלון אל המרכז, מרבית בתי המלון ממוקמים באזור המעניין של העיר, בין הים, לשוק, לקניון ולתיאטרון הלאומי. למי שמחפש  מלונות יוקרה בתל אביב, מומלץ לבחור מבין המלונות שנמצאים בקו ראשון לים.

 

לסיכום,

חופשה בתל אביב אינה נופלת מכל חופשה אחרת בארץ מבחינת האיכויות שלה. רמתם הגבוהה של בתי המלון, מזג האוויר הקיצי, האנשים הצבעוניים ואטרקציות שמתאימות לכל גיל הופכות אותה לעיר נופש מבוקשת בעולם. כל מה שצריך הוא לבחור מלון בתל אביב, לחפש את האטרקציות המתאימות לכם ולצאת לדרך.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה