אומרים כן לחדשנות ולשירות מעולה בטלוויזיה הרב ערוצית – יס YES



חברת הטלוויזיה בלוויין נכנסה לחיינו בסערה בשנת 1998 והביאה עמה מגוון עצום של תכנים מרעננים, סדרות ומבחר של סרטים מכל סוגי הז'אנר. טרם הגעתה ניתן היה לצפות רק בטלוויזיה בכבלים או לרכוש צלחת ולהתקינה על גג הבניין. לאחר שחברת הלוויין החלה את פעולתה ניתן היה לקבל ממנה שירותים שונים שלא היו קיימים לפני כן בארץ

צילום : pixabay

השירותים השונים והמתקדמים הפכו את חווית הצפייה לנוחה יותר, קלילה ומרתקת יותר. השימוש הוא פשוט ביותר ולמעשה כל מי שהתחבר לשרותיי החברה הרגיש מיד שהוא נכנס לעולם אחר שיפתיע אותו בכל פעם שהוא יפעיל את מכשיר הטלוויזיה.

מהי עלות השירות?

מטבע הדברים, השירות ב- yes אינו ניתן בחינם, ישנם המון מבצעים וחבילות ביס אך גם כאשר אתם משלמים כדאי לדעת מה התמורה שאתם מקבלים. בניגוד לשירותים דומים, חברת יס מציעה הרבה יותר תוכן בהרבה פחות כסף. היתרון הוא כמובן עצום שכן כל אחד יוכל לגלות את חבילת הערוצים אשר מעניינת אותו ולחסוך מעצמו תשלומים מיותרים על תוכן שהוא אינו צורך ממילא.

ביחד ולחוד – יס לכל המשפחה

אם מדובר על משפחה בת כמה נפשות, כל אחד יוכל לצפות בחדרו בתוכן שאהוב עליו ללא קשר לשאר בני הבית. שירות אשר נקרא yesMultiRoom מאפשר לצפות בתכנים שהקלטתם  מכל חדר בבית (עד 3 ממירים) ללא כל צורך בממיר נוסף. ניתן בנוסף להתחיל את הצפייה בסלון ולהמשיך אותה בחדר השינה.

אין גבול למגוון השירותים שאפשר לקבל

חברת יס מציעה שירותים חדשניים אשר הופכים את הצפייה בטלוויזיה להרבה יותר שמחה ומעניינת. בין שלל השירותים (שאת חלקם לא ניתן להשיג בחברות המתחרות) אפשר למצוא את הדברים הבאים:

  • Global Search הינו שירות ייחודי אשר חוסך לכם זמן רב בהמתנה וחיפוש אחר תוכן מבוקש כל שהוא. על ידי הקלדה של כל שם של תכנית, סדרה או סרט תוכלו להגיע מיד לתוכן המבוקש.
  • Picture in Picture הוא חלומו של כל חובב צפייה בטלוויזיה. אם בעבר היינו צריכים לנחש מתי נגמרות הפרסומות ולשחק בשלט עשרות פעמים על מנת שלא להפסיד את ההדחה בבית האח הגדול, כיום ניתן לראות שני ערוצים בעת ובעונה אחת ולחזור בדיוק בזמן לפתיחת המחצית השנייה או לבית האח. על המסך יוצגו שני הערוצים ולכם נותר רק לבחור.
  • Start Over - אמנם מדובר על שירות אשר קיים גם אצל החברות המתחרות, מאידך כאן מדובר על שירות שעובד במהירות גבוהה יותר וקל יותר לתפעל אתו. אין עוד צורך להחמיץ סרטים או סדרות, ניתן פשוט לחזור לתחילת הסרט על ידי לחיצת כפתור.
  • השלט הקולי - הידיים מלאות בשמן מהפופקורן או שפשוט לא בא לכם להפסיק להתכתב בווטסאפ, אין שום בעיה! שירות השלט הקולי מאפשר לכם להשאיר את הידיים פנויות ולדבר עם השלט. על מנת לקבל שירות זה יש להתאים את השלט אל המכשיר שלכם.

מה צריך לעשות כדי ליהנות מכל הפונקציות החדשות

כל מה שנחוץ הוא להתאים את הממיר שיש לכם בבית לממיר מסוג yes ULTRA. את השדרוג ניתן לבצע על ידי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של החברה. ולמצטרפים חדשים ניתן להשאיר פרטים באתר זורו באופן מקוון לאחר שביצעתם השוואת מחירים בין החבילות השונות שיס מציעה.

היות ומדובר על שידורי לוויין אז יש לשער שהתכנים שיוצעו לשידור רק ישתבחו עוד ועוד ויאתגרו את חברות הכבלים האחרות.

חברת יס מעמידה לשירות צרכני התוכן גם ספריית VOD רחבה ומגוונת מאוד אשר מציעה מאות סרטים בכל סוגי הז'אנרים, ישראליים, זרים, דוקומנטריים ועוד. הספרייה אשר משתנה ללא הפסק מכניסה בכל חודש חומרים חדשים ומעניינים וכדאי להיכנס ולבדוק על מנת לקבל מידע חיוני שיכול לשרת אותנו בשעות הפנאי.

אפליקציות בשירות יס

ישנן כמה אפליקציות אשר ניתן להיעזר בהן כאשר אנו מחפשים תכנים ייחודיים לגילאים שונים. לדוגמא, yes GO Kid היא אפליקציה שמעבירה תכנים אשר מיועדים לילדים בגיל הגן. כל מה שנחוץ זה להוריד את היישום, להירשם ולהתחיל לצפות. באמצעות האפליקציה תוכלו לשלוט על שעות הצפייה של הילדים שלכם בטלוויזיה ולהגביל את זמן הצפייה על פי מה שמתאים להם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה