איך לשדרג מטבח בפחות מ 10000 ₪



אם אתם מבינים כי הגיע הזמן להחליף את המטבח שלכם, אם אתם חפצים במראה חדש לבית ולחלל העבודה בו אתם מבשלים, ואם אתם שמים לב כי ישנן סדקים במשטחי עבודה ובאלמנטים חשובים בחלל כמו גם בקלקולים של כלים סניטריים ושל מכשירי חשמל - חשוב שתדעו כי באמצעות שדרוג מטבח קיים אפשר לחסוך כסף רב, תוך מניעה של החלפת המטבח לחדש בעלויות של כמה עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים

צילום : pixabay

כיום כדי לשדרג את המטבח שלכם, אפשר לפנות אל חברות ואנשי מקצוע המומחים בתחום ולבצע שדרוג מטבח כולל בפחות מ 10,000 שקלים - סכום שנחשב מזערי ביחס להוצאות על בניית מטבח חדש. אתר חידוש מטבחים Newkit מציע כמה טיפים לשדרוג המטבח:

אבל כיצד עושים זאת? הנה כמה דרכים:

בדיקת המטבח – לפני שאתם פונים אל חברות מקצועיות המתמחות בשדרוג מסוג זה, חשוב לבצע בדיקה של המטבח ולהבין מה באמת דורש שינוי. בדקו את חוזק שלד המטבח, את הארונות וערכו רשימה של ליקויים במטבח שעבור שיפוצם אתם חייבים להיעזר באנשי מקצוע מומחים. בכך תוכלו להבין בדיוק מה הפעולות הנדרשות בחלל.

ביצוע השוואת מחירים – נסו לבצע השוואת מחירים בין נגרים לחברות מקצועיות ולהבין היכן תוכלו לקבל הנחה טובה יותר או מחיר טוב לשדרוג מטבח. חשוב לדעת כי נגרים עצמאיים הם כאלה שבדרך כלל יגבו סכום גבוה יותר  מחברות גדולות, וזאת משום שהם חייבים לשאת בהוצאות גבוהות יותר מחברות מקצועיות, תוך שכמות העבודה שלהם קטנה יותר.

קבלת הצעת מחיר – הזמינו כמה וכמה אנשי מקצוע אשר יאפשרו לכם קבלת הצעת מחיר. בזמן השוואה בין ההצעות המחיר השונות בדקו מה הן כוללות, באיזה חומרים מתכוון להשתמש בעל המקצוע וכיצד התיקון והשדרוג יטיב עמכם וכמה זמן הוא אמור להחזיק מעמד.

הסתייעות באלטרנטיבות משתלמות – נסו לבדוק איזה אלטרנטיבות עומדות בפניכם להוזלת עלויות המטבח, כמו למשל שימוש בעץ סנדוויץ' להוזלת עלויות הבנייה או שימוש בעצים שנחשבים זולים יותר, כמו גם שימוש בפרזולים , ידיות ומסילות במחירים אטרקטיביים.

כיצד מתבצע שדרוג המטבח?

חיזוק שלד המטבח – בזמן שדרוג ושיפוץ מטבח מתבצע על ידי אנשי המקצוע חיזוק של חללי האחסון ושלד המטבח, וזאת על מנת שהוא יהיה יציב ויחזיק מעמד לאורך שנים.

החלפת דלתות – אחד הצעדים החשובים בשיפוץ המטבח הוא החלפת הדלתות שכן חזית המטבח היא הפנים של החלל, תוך שאפשר באמצעות סוגים ועיצובים של דלתות לשנות אתה העיצוב לגמרי ולבחור בעיצוב כפרי, מודרני, פרובנס, תעשייתי ועוד.

שינויים קוסמטיים קטנים – שדרוג מטבח עלול לעיתים להסתכם בשינוי קוסמטי קליל. בחירת ידיות ופרזולים חדשים, חיזוק של הדלתות והארונות כמו גם צביעה מחודשת והחלפת כלים סניטריים: יכולים לשנות את פני המטבח בפחות מ 10,000 שקלים!

ואם לא די בזה – אפשר גם לבצע עיצוב גינות אבל זה כבר נושא למאמר אחר 😊

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה