איך לקנות תיקים באינטרנט?



אם פעם קניות באינטרנט נראו כמו משהו מוזר ומסוכן, היום חנויות וירטואליות הפכו להיות דבר שגרתי לחלוטין ונוח מאוד. אם אתם עדיין חוששים "לעשות את הצעד" ולרכוש מזוודה או תיק חדש בחנות אינטרנטית, אספנו עבורכם כמה דברים שיעזרו לכם בתהליך

יחצ

למה כדאי להזמין מחנות וירטואלית?

לקניות באינטרנט יש כמה יתרונות מאוד בולטים. קל מאוד לחפש ולעבור על מגוון של מוצרים באתרים שונים, בכל מקום שבו אתם נמצאים ובכל זמן שנוח לכם. גם השוואת המחירים הופכת קלה יותר, לא צריך לכתת רגליים בין חנויות פיזיות, ולהתלבט האם כדאי לרכוש כאן או להמשיך לחנות נוספת. כאשר אתם רואים תיק או מזוודה במבצע, אתם באמת יכולים להשוות את המחיר ולרכוש במקום שמציע את המבצע המשתלם ביותר.

רכישה וירטואלית גם נותנת לכם את הזמן להתלבט ולחשוב, כך שבסופו של דבר תקנו את התיק הכי מתאים עבורכם.

 

אבל, זה לא מסוכן?

כל עוד מקפידים לרכוש דרך אתרים אמינים ומסודרים- זה ממש לא מסוכן. יש היום רשתות של חנויות שפתחו גם חנות וירטואלית, וישנם עסקים שפועלים אך ורק דרך האינטרנט כדי לחסוך בעלויות ולהציע מחירים אטרקטיביים יותר.

כשאתם נכנסים לאתר כדאי לקרוא קצת על החנות, לוודא שיש כתובת פיזית וטלפון של שירות הלקוחות, וכמובן לוודא שהתשלום נעשה בצורה מאובטחת. לפני שמזמינים חשוב לעבור גם על מחירי המשלוח ותנאי ההחזרה, האחריות וכו'.

 

איך לבחור את התיק שמתאים לי?

אלא אם מתחשק לכם לעשות סיבוב בין המחלקות השונות כדי לשטוף את העיניים, כדאי להתמקד ולהגיע למחלקה שרצויה לכם. לרוב החלוקה באתרים היא לפי סוג התיק- תיקי גב, מזוודות, ארנקים, תיקים למחשב נייד וכו'.

עכשיו עצרו לרגע, וחשבו מהן הדרישות שלכם מהתיק. למשל אם אתם רוצים לקנות תיק גב, האם אתם צריכים תיק גדול שיתאים למחשב נייד עם מסך גדול? או שדווקא מתאים לכם תיק צד קטן שיהיה אלגנטי ולא מסורבל?

קראו את המפרט של כל תיק ותיק, וכדאי גם להשאיר סרגל בהישג יד כדי שתוכלו להמחיש לעצמכם מה הגודל של התיק. המטרה של התמונות היא כמובן לעזור להמחשה, אבל לא תמיד זה מספיק ברור.

לפעמים כדאי לדבוק במותגים המוכרים

הרבה אנשים שנמנעים מקנייה בחנות וירטואלית מביעים חשש שירכשו בטעות מוצר לא איכותי ויפסידו את כספם. לכן במקום שבו אי אפשר למשש את הבד ולהתעמק באיכות של התפרים, כדאי להתמקד במותגים- בעיקר אם אתם מעוניינים להשקיע סכום נכבד בתיק שילווה אתכם לאורך זמן. בין המותגים האיכותיים והפופולריים תמצאו את Swiss gear, שמתמקדים בעיקר בתיקים מאסיביים וחזקים, שמתאימים למי שצריך לסחוב הרבה. Lee Cooper מייצרים תיקי גב מעוצבים, במגוון של גדלים- עם דגש על שימוש יותר יומיומי. Herschel לעומת זאת הוא מעין שילוב בני שני המותגים הללו- מצד אחד תמצאו תיקים מאסיביים, אך גם תיקים בעיצוב הרבה יותר קליל וצבעוני.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה