תחנת אוטובוס חדשה בגן הלאומי



בשורה לתושבים! קו חדש, 6א', החל לפעול היום. מבקרים שיגיעו לגן באמצעות קו זה לא יידרשו לשלם עבור הכניסה לגן הלאומי.

מפה, צילום עיריית אשקלון

עיריית אשקלון, חברת האוטובוסים "דן בדרום" ורשות הטבע והגנים משיקות תחנת אוטובוס חדשה בתוך הגן הלאומי באשקלון לרווחת המבקרים באתר. החל מהיום, 15.7, יחל לפעול קו חדש- 6א'. מסלול הקו זהה לקו 6 ומאפשר לנוסעים ירידה גם בתחנה החדשה בגן הלאומי. למשתמשי  התחבורה הציבורית הכניסה לגן הלאומי הינה בחינם.

הקו יפעל בימים א'-ה', כל שעה עגולה בין השעות 9:00-19:00 בשני כיווני הנסיעה. בימי שישי, לכיוון מסוף רמז- כל שעה עגולה בין השעות 9:00-16:00 ולכיוון תחנה מרכזית, בין השעות 9:15-16:15.

עד כה פעלה תחנת אוטובוס מחוץ לגן, והמגיעים לגן באמצעות קו האוטובוס נדרשו לשלם בכניסה. עתה האוטובוס גם יוביל את הנוסעים ללב הגן עצמו ובכך יונגש הגן הלאומי לאוכלוסיות המתניידות באמצעות תחבורה ציבורית, בהן תושבי העיר ומחוצה לה וכן לתיירי חוץ.

טל כהן, מנכ"ל דן בדרום: "מדובר בעוד צעד לשיפור התחבורה בעיר אשקלון ואני מברך על שיתוף הפעולה הפורה של עיריית אשקלון עם חברת דן בדרום".

לדברי שאול גולדשטיין, מנכ"ל רשות הטבע והגנים, "רשות הטבע והגנים מציבה את נושא הנגשת האתרים לכלל האוכלוסיות  והעצמת חווית הביקור של המבקרים בשמורות ובגנים הלאומיים כיעד מרכזי.  שיתוף הפעולה עם העירייה ביוזמה זו ואחרות הוא חלק מהשגת יעד חשוב זה".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה