קייטנה ללימודי אנגלית פועלת בבתי הספר היסודיים



משלחת מורים מארצות הברית הגיעה ללמד את ילדי אשקלון אנגלית - בהתנדבות מלאה

צילום: דוברות העירייה

שניים עשר מורים ומורות מבולטימור שבארצות הברית, הגיעו ביום ראשון האחרון לאשקלון ללמד אנגלית את תלמידי העיר בבתי הספר של החופש הגדול. המורים הגיעו לעיר בהתנדבות מלאה במסגרת תוכנית תלמ"א (תגבור לימודי אנגלית) בשיתוף פעולה של שותפות אשקלון-בולטימור ואגף תרבות, נוער וספורט בעיריית אשקלון.

המורים משובצים בבתי הספר היסודיים באשקלון ובכל כיתה, מלמד מורה מתנדב שמוביל את הלימודים באופן פדגוגי, לצד מורה ישראלי, שהוקצה מבית הספר (לא בהכרח מורה לאנגלית). במסגרת התוכנית הייחודית, הילדים נהנים מלימודי אנגלית חווייתיים מרוכזים בכ-75 שעות לימוד בסך הכל, לאורך תקופה של שלושה שבועות. מדובר בשווי ערך לתקופה של 10 חודשי לימוד.

לרגל בואה של המשלחת, התקיימה הרמת כוסית חגיגית, בספריית המדיה טק בעיר בנוכחות סגן ראש העיר והממונה על השותפות בעירייה, יורם שפר, מנהל אגף תרבות, נוער וספורט, נמרוד גלנטה, מנהלת מחלקת צהרונים וקייטנות, קרן פרץ, יו"ר השותפות, מושיקו גיאת, וצוות תלמ"א, בהם אלון פוטרמן, מנכ"ל ומייסד התוכנית.

לאחר קבלת הפנים, המשיכו המורים לסיור באוטובוס ברחבי העיר בהובלתה של סיגל אריאלי, מנהלת השותפות. במהלך הסיור, עצרו המורים בפארק בולטימור, צפו על כיפת ברזל והכירו את האטרקציות המרכזיות לצעירים באשקלון. לסיום, קינחו בארוחת ערב חגיגית במרינה.

מושיקו גיאת, יו"ר השותפות: "זו היא בשורה חדשה באשקלון, פרויקט לאומי, חינוכי, הגיע לעיר בשם תלמ"א, מורים לאנגלית שמגיעים מארה"ב, ללמד אנגלית במשך חודשי הקיץ. הידע והמקצועיות של המורים והרצון והצמא של הילדים שלנו פה באשקלון יביאו אותם לסגור פערים חשובים בלימוד האנגלית שכה חשובה להם להמשך. היעד החשוב ביותר מבחינת החזון של השותפות הוא, קשר ישיר עם אנשים ללמוד ולהבין אחד את השני על מנת לחזק את הקשר וזהות היהודית של שני הקהילות יחד ופרויקט זה מממש אותו. הפרויקט נעשה במסגרת השותפות בולטימור/ אשקלון, ובשיתוף פעולה עם עיריית אשקלון אשר מסייעת רבות להצלחתו."

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה