ליגת החופים חוזרת בגדול



העונה ה - 12 של הליגה האטרקטיבית,תביא איתה תחרויות בין 8 קבוצות, תחת עיניו הבוחנות של השופט הבין לאומי גל לייבוביץ׳

יח״צ

ליגת כדורגל חופים של אשקלון, תחגוג הקיץ עונה מספר 12. לראשונה ללא חסות ראשית של מותג הבירה קרלסברג שהיה מזוהה ביותר עם הטורניר הססגוני.

מוקד ח.א.ש מקבוצת נ.ג׳אן, תעניק השנה את החסות הראשית לטורניר שיתקיים מידי יום שישי בחוף בר כוכבא ובשיתוף המחלקה לספורט של עיריית אשקלון.

את החסות המשנית לטורניר תעניק רשת המזון יינות ביתן, שתמתג בין היתר גם את שופט הטורניר, השופט הלאומי גל לייבוביץ.

ליגת כדורגל חופים של אשקלון, שהפכה ללא ספק למרענן הרשמי של חודשי הקיץ החמים בעיר, תפתח ביום שישי ה-27.7.18 בחוף בר כוכבא ותמשך חודש ימים.

בטורניר עצמו יתחרו שמונה קבוצות על תואר האליפות ואין ספק שתחרויות אלו ימשכו אחריהן אוהדי ספורט רבים בכל יום שישי.

השינוי המרענן עם כניסתו של מוקד ח.א.ש מקבוצת נ.ג׳אן´ כנותן החסות הראשית לטורניר, תשדרג משמעותית את הליגה שנערכת בשיתוף המחלקה לספורט בעיריית אשקלון.

מנהל המחלקה לספורט בעיריית אשקלון, מרסלו בורדמן, מברך על היוזמה: "אין ספק שבטורניר החופים של אשקלון מושקעת המון מחשבה, המון זמן ולא מעט משאבים. אנו במחלקה לספורט גאים בטורניר החופים ומברכים כל יזם שיסחוף אחריו את הספורט בעיר קדימה".

ראש עיריית אשקלון תומר גלאם, בירך על היוזמה ואמר: "רצועת החוף של אשקלון עוברת מהפכה של ממש, עם פיתוח מואץ של מרכזי בילוי, נופש ופנאי, טיילת עם שבילי הליכה ושבילים לרוכבי אופניים ועוד שורה של פרוייקטים שיציבו את אשקלון על מפת התיירות הבינלאומית. ליגת כדורגל החופים של אשקלון היא פרויקט מרשים, המקרב סביבו עשרות שחקני כדורגל, כוכבי עבר, הווה ועתיד ומאות צופים שמגיעים בימי הקיץ ליהנות מחוף ים מטופח, ממוסיקה טובה ומצפייה בכדורגל. אין ספק שהטורניר הולך ומשתבח עם השנים וכולי תקווה כי גם בשנים הבאות נדאג לטפח את ענף הכדורגל חופים ונירתם ככל שניתן על מנת שהמסורת הזו באשקלון תימשך עוד שנים ארוכות״.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה