כסף מהאינטרנט – האם זה אמיתי?



היום כאשר פייסבוק וגוגל נמצאות בין 5 החברות הגדולות בעולם, השאלה הזאת הפכה למעט מגוחכת. לכולם כבר ברור שהעולם הדיגיטלי כבר כאן, והוא בצמיחה אדירה. אז מה התעשיות בהם האינטרנט הוא מקור הרווח העיקרי?

צילום: pixabay

מוצרים זולים וקלי משקל – כנראה שלא נזמין מכונת כביסה דרך אלי אקספרס. ועדיין קשה לנו לקנות מיטה, בלי לשכב עליה קודם. לעומת זאת, מתלה לרכב, גאדג'טים למטבח, ומטענים לטלפון אנחנו נזמין מהאינטרנט בלי לחשוב פעמיים.

תיירות - יותר ויותר אנשים מזמינים מלונות דרך האינטרנט. זה יותר זול מסוכן נסיעות, ויש לך בתור לקוח מאות ביקורות מאנשים שהיו שם.

שירותים – הזמנות כרטיסים לסרטים, קורסים דיגיטליים והכשרות.

כיצד אני יכול להרוויח מזה?

יש עשרות דרכים לייצר הכנסה נוספת מהבית. כמה מהנפוצות שבהם:

דרופשיפינג – מכירת מוצרים של אנשים אחרים, במחיר יותר גבוה. למשל קניית מוצר ב 1$ באלי אקספרס, ומכירתו ב5$ דולר באמזון. אנשים בונים חנויות אינטרנטיות שלמות ב Shopify, בלי להחזיק מוצר אחד במלאי שלהם.

שיווק שותפים – שיווק תמורת עמלה. מקדמים מוצרים של חברות גדולות כמו חברת התעופה איסתא, ומקבלים עמלה על כל מי שקונה דרככם. אפשר לשווק באמצעות העלאת סרטונים, בניית בלוגים, שיווק ברשתות החברתיות ועוד.

פרסומות – אם יש לכם מאות מבקרים באתר כל יום, תוכלו להקנות שם שטחי פרסום לגוגל ופייסבוק. המודעות שהם ימקמו באתר שלכם יהיו מותאמות לחיפושים של הגולש, ולתוכן האתר. בנישות רווחיות כמו פיננסים, משכנתאות, וביטוחים, תוכלו להרוויח גם מעל 5 שקלים על כל לחיצה על פרסומת.

לאן כל זה הולך?

עסק שאין לו נוכחות באינטרנט הוא עסק שנשאר מאחור. עסקים מקומיים כמו הספר השכונתי או הפיצה ליד הבית ימשיכו לשרוד, אבל יהיה להם קשה לצמוח בלי אתר אינטרנט. היום לכל חברה שמכבדת את עצמה יש אתר, או לכל הפחות דף פייסבוק פעיל.

העולם היום עובר לגלובליזציה. היום אתה כבר לא חייב לקנות מהחנות ליד הבית. אתה יכול להזמין כמעט הכול מהאינטרנט בלי לצאת מהבית. בארצות הברית יש שירות משלוחים של אמזון, שיכול לספק לך את ההזמנה שלך אפילו באותו היום. אתה מזמין מכונת גילוח בבוקר, והיא מגיעה אלייך בערב עד הבית.

אפילו רשתות המזון הגדולות כמו שופרסל ויינות ביתן עוברות למשלוחים והזמנות מהבית. אין ספק, שהכוח של העולם הדיגיטלי גדל ככל שעובר הזמן. אי אפשר לעצור את זה, אלא רק להצטרף וליהנות מההזדמנויות הגדולות שיש לעולם הווירטואלי להציע.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה