הוריו של חייל צה״ל שנהרג אמש מירי מחבלים הגיעו לאשקלון



החייל אביב לוי, 21, מפתח תקווה, שנהרג אמש בתקרית האש בעוטף עזה מירי מחבלים, זוהה לפני זמן קצר על ידי הוריו בבית החולים ברזילי. הוריו שהו בחו״ל וקיבלו את הבשורה המרה שם. חברתו של אביב העלתה פוסט מרגש עליו

דובר צה״ל

הדקות אלה הותר לפרסום שמו של חייל צה״ל, אביב לוי מפתח

תקווה, שנהרג אמש על ידי מחבלים בעוטף עזה. הוריו ששהו בחו״ל הגיעו לבית החולים ברזילי באשקלון לזהותו.  

הודעת דובר צה"ל
״שמו של לוחם צה"ל שנפל אתמול (ו') בפעילות מבצעית בדרום רצועת עזה דובר צה"ל מוסר את שמו של לוחם צה"ל, סמל-ראשון אביב לוי ז"ל, סמל מחלקה בחטיבת גבעתי, בן 21, מפתח תקווה. סמל-ראשון אביב לוי ז"ל נפל לאחר שנפגע מירי מחבלים לעבר כוחות צה"ל בדרום רצועת עזה. הודעה נמסרה למשפחתו. צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה״.. 

*הלוויתו של סמל ראשון אביב לוי ז"ל שנפל ביום ו' בפעילות מבצעית בדרום רצועת עזה, תערך מחר בשעה 12:00 בחלקה הצבאית בבית העלמין סגולה בפתח תקווה.

חברתו של אביב, שחר ארז כתבה עליו פוסט מרגש והעלת אותו בפייסבוק שלה: אהוב יקר שלי ,לוחם שלי .
לא נקלט לי מה שקורה מהרגע שהלכת לי . הלב נשרף והדמעות לא מפסיקות לזלוג מי היה מאמין שתלך לי כל כך מהר . הלכת לעוד הפסד רגיל של יום שישי וזה מה שקרה ,הודיעו שיש חייל פצוע בצבר וניסיתי להפוך את כל העולם ורק מה שרציתי זה לשמוע שאתה בסדר ושהכל טוב איתך. באותו הרגע שהודיעו את השמועה התפרצתי בבכי ונפלתי לריצפה . היית נמצא בשטח על הגדר ימים ולילות ותמיד אמרתי לך את אותו המשפט ״תשמור על עצמך״ בחיים לא פחדת מכלום לא משנה מה עמד בדרך שלך ,תמיד כשהיינו מדברים היית מתעצבן על חיילים שלך שהם מורידים את הקרמי והכסדות ,תמיד היית מוכן ודרוך לכל דבר קטן . אמנם לא עברנו תקופה ארוכה ביחד אבל תקופה משמעותית שבה נקשרנו ולמדנו להכיר גם שאני עושה 12/2 ואתה 16/5 והיינו מחכים לרגע שנפגש ושיגיע הסופש ששנינו נהיה בבית ביחד. הבוקר טוב שדאגת לומר כל בוקר והלילה טוב כל לילה, תמיד היה חשוב לך שאני אלך לישון שמחה גם אם עבר עלי יום קשה . היית לצידי בכל התקופה של הקורס מפקדות וידעת תמיד לעזור לי ולהרים אותי כשהייתי צריכה הייתי בוכה לך על הדברים הכי קטנים ותוך שנייה ידעת איך להרים אותי בחזרה ,עוד שבוע אני מסיימת את הקורס והיית צריך להיות איתי בטקס להחזיק לי את היד ולשמוח איתי . אביב שלי ,היו לנו מליון תוכניות להמשך וספרנו את הימים עד שנפגש שוב .עוד שבועיים יש לך יום הולדת ובזמן שאני מתכננת לך את היום הולדת המושלמת בנתיים הכל מתפוצץ . אני מסרבת להאמין שזה אמיתי ,אני מסרבת להאמין שאתה זה שנפל .
תמיד שאלתי אותך מה הדבר שאתה הכי פוחד ממנו והתשובה שלך הייתה ״מכלום״ .שום דבר לא הפחיד אותך ולא גרם לך לאיום .
ברגעים הקשים שהיו לך ימים שלמים בשטח בלי מקלחת ובלי אוכל .תמיד ידעתי איך להיות לצידך ולהרים אותך ולהזכיר לך שאתה בקרוב משתחרר ושזה הולך להיגמר כל התקופה הזאת . היו לך ככ הרבה תוכניות להמשך החיים ,לטוס להנות ללמוד תמיד אמרת לי שאתה רוצה להיזרק בחוף ורק לנוח בטן גב אחרי שירות בקרבי . התגייסת יצאת לקורס חובשים אחר כך קורס מכים היית מפקד על טירונים ,תמיד סיפרת על כמה זה היה חוויה עבורך
ואז קורס סמבים הגעת להיות סמל בקו . תמיד היית מספר לי כמה שאתה אוהב את החיילים שלך ושאתה תתן הכל בשבילם ,נתת את כל כולך לשירות אהבת את מה שאתה עושה, והיית שם בשביל כולם בכל רגע .
מסרבת להאמין שאתה לא כאן איתי יותר ,מסרבת להאמין שלא אוכל לשמוע את הקול שלך שוב.
אהוב שלי תמיד אזכור אותך ותמיד תהיה בליבי תשמור עלי ועל המשפחה המדהימה שלך שם למעלה .
הגעגוע אלייך חזק כל כך
אני אוהבת אותך !
שחר

*ראש הממשלה בנימין נתניהו:*

"אני שולח תנחומים מעומק הלב בשמי ובשם אזרחי ישראל להוריו ואחיו של אביב לוי, לוחם גבעתי שנפל אתמול בגבול עזה.

אביב נלחם יחד עם חבריו בנחישות ובגבורה בטרור מרצועת עזה, ולצערנו המאבק הזה לפעמים גובה מאיתנו מחיר כבד מנשוא. ליבנו עם המשפחה".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה