איך לבחור לילד מיטה מושלמת ללילה מושלם



עץ או סנדוויץ'? גבוהה או נמוכה? מעוצבת או רגילה? ואיזה מזרון לקנות? אם גם אתם לא יודעים איזו מיטה לקנות לילד שלכם, הכתבה הזו בשבילכם. עושים לכם סדר במבחר עם הטיפים החשובים ביותר לבחירת מיטה לילד

צילום: יח"צ

זהו, הילד שלכם כבר לא תינוק, הוא עבר מהלול אל מיטת המעבר והגיע לגיל בו רוצים לקנות לו מיטה אמתית לחדר. המבחר הגדול בשוק, הקריטריונים הרבים והאכויות השונות מבלבלות מאוד, אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר. הנה שלושת הטיפים החשובים ביותר בבחירת מיטה לילד שלכם:

מה אתם צריכים:

לפני שאתם ניגשים לחנות, כדאי לשבת ולהכין את רשימת הדרישות שלכם ממיטה, או במילים אחרות מה חשוב לכם שיהיה במיטה האידיאלית אותה אתם מחפשים. האם מדובר במיטה שתחזיק מעמד לתקופה ארוכה או דווקא במיטה בעיצוב מסויים, האם תרצו שהיא תהיה בגובה מסויים או דווקא באורך ספציפי, מיטת עץ מלא, סנדוויץ' או כל חומר אחר.

רשימת הקריטריונים היא גם המקום להגדיר מהו המחיר הגבוה ביותר אותו אתם מוכנים לשלם וזה גם השלב לשבת עם הילד ולשמוע ממנו מה הוא היה רוצה שיהיה במיטת החלומות שלו.

ישנו  מבחר גדול של מיטות ילדים אך לא תמיד יש מיטה שתעמוד בכל רשימת הקריטריונים או שלעתים המיטה המתאימה נמצאת מחוץ לטווח התקציב שהוגדר ועל כן אפשר להתפשר. כדאי לשבת עם הרשימה ומתוך כל הסעיפים להגדיר שניים או שלושה חשובים ביותר שעליהם לא תתפשרו, ולאחר מכן בסדר יורד לארגן את הקריטריונים לפי רמת החשיבות שלהם.

מילת המפתח: פרקטיות

לפעמים להורה או לילד יש חלום למיטה רחבה שתמוקם באמצע החדר או מיטה בעיצוב עתיק עם פיתוחים בעץ או בברזל, אך כשמתעוררים מהחלום מגלים שהוא לא מתאים לתנאים הפיזיים הקיימים בדירה כיום. לפני הכניסה לחנות כדאי להיכנס לחדר, למדוד את המיקום בו אמורה להיות המיטה ולוודא שהמידות מתאימות לחלומות.

הפרקטיות בחשיבה על המיטה צריכה להתבטא גם בחשיבה על העתיד, כך למשל צפוי שבעתיד ילדים נוספים ישנו בחדר, אולי עדיף לקנות מיטה נפתחת או לבדוק את האופציה לשינוי מיקומה של המיטה בחדר על מנת להוסיף מיטה נוספת.

והעיקר: המזרון והמיטה

בסופו של דבר המיטה תשמש את הילד שלכם לשינה ואתם רוצים שהיא תהיה השינה המתוקה ביותר שיש. לצורך כך כדאי לוודא את תקינותה של המיטה, לבדוק שהיא בעלת תו תקן ישראלי וכמובן לעבור עליה באופן אישי כדי לוודא שאין חורים בהם הילד יכול להכניס את הראש ולהתקע ושאין בה פגמים אחרים. 

גם המזרון צריך להיות בעל תו תקן, קשיח מחד אך לא קשיח מדי מאידך על מנת לשמור על גבו של הילד .כדי לוודא שהוא באמת נוח, רצוי להגיע לחנות פעמיים: בפעם הראשונה בלי הילד על מנת לבחור את המיטה בהתאם לקריטריונים שקבעתם ובפעם השנייה איתו יחד בכדי לוודא שהבחירה שלכם נוחה לו ומתאימה לו.

שיהיה לכולם ליל מנוחה וחלומות נעימים!

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה