הצעות נישואין ביום האהבה



הצעת נישואין, היא בין הרגעים המשמעותיים בחייו של זוג מאחר ובמעמד ההצעה, בני הזוג מעניקים האחד לשנייה התחייבות לפיה יינשאו ויבלו יחדיו את שארית חייהם. חלק מהצעות הנישואין נעשות בפומבי בליווי חברים ומשפחה וחלק נעשות באופן אישי כשהנוכחים הם בני הזוג בלבד. אחד הדברים שיש לקחת בחשבון טרם הצעת הנישואין הוא מועד ההצעה, שכן הוא חייב להיות בתזמון הנכון. אם אתם מעוניינים להציע נישואין ומחכים לרגע המושלם, אל תפסלו הצעת נישואין ביום האהבה הקרוב.

Pixabay

למה להציע נישואין ביום האהבה?

טו באב הוא יום האהבה הישראלי, ולפי היהדות הוא מהווה יום של שמחה בדגש על אהבה בעם ישראל. לפי התלמוד הבבלי, חז"ל מציינים כי בטו באב הותרו הנישואין בין השבטים השונים, כשלפני כן, הנישואין התרחשו בתוך השבט עצמו. בין אם אתם קרובים ליהדות יותר או פחות, יום האהבה זו הזדמנות נהדרת להציע נישואין בייחוד בשל משמעותו של היום.

עכשיו כשאתם יודעים באיזה מועד תציעו נישואין, תוכלו לתכנן את יתר פרטי ההצעה כדוגמת המיקום, הנוכחים, אופי ההצעה, וכמובן רכישת טבעת האירוסין.

קניית טבעת

שלב רכישת הטבעת, הוא לעיתים השלב שמסבך את רוב הגברים מאחר ומרביתם אינם יודעים איזו טבעת לרכוש והיכן לבצע את העסקה. ראשית, מוטב שתשקלו לרכוש טבעות אירוסין באזור הבורסה משום ששם ניתן לחסוך את עלויות התיווך של הרשתות. בכדי לבחור את טבעת האירוסין המושלמת עבור בת הזוג, רצוי להכיר את טעמה האישי בתכשיטים, דבר שניתן לזהות מיד באמצעות מבט חטוף לקופסת התכשיטים שברשותה. הבחינו אם זוגתכם עונדת כסף או זהב והאם תכשיטיה דומיננטיים או מאופיינים בעיצוב קלאסי ונקי.

כך תדעו אם לרכוש טבעת בסגנון סוליטר (יהלום בודד), טבעת בעלת כמה יהלומים או טבעת בעיצוב ייחודי. כמו כן, חשוב לציין שלהבדיל מטבעת הנישואין, לטבעת האירוסין לא קיימת הנחיה מסוימת מבחינת ההלכה. אם מתאפשר, השאילו את אחת מטבעותיה על מנת שתוכלו לקלוע למידת הטבעת הרצויה, כך תימנעו מתיקונים בהמשך.

ברכישת הטבעת מוטב לברר ולשאול לגבי מאפייני היהלום כדוגמת יחידת המשקל (קראט), רמת הניקיון (כלומר, האם היהלום עבר טיפול או שהוא בעל פגמים טבעיים), צבע היהלום (האם הוא לבן או צהבהב), זווית החיתוך וליטוש האבן. כל מאפייני היהלום יופיעו בתעודה הגמולוגית, לכן מוטב לבקש את התעודה טרם הרכישה, כך תוכלו לוודא שהפרטים שנמסרו לכם נכונים.

 

בחירת המיקום

מיקום ההצעה משמעותי לא פחות מיתר התכנון. גם במקרה זה, עליכם להתאים את מיקום ההצעה לאופייה של בת הזוג. כלומר, אם היא בחורה שקטה ופחות מתחברת למקומות המוניים, אל תציעו לה נישואין במקום ציבורי והעדיפו מקום אישי יותר. הנטייה הרווחת היא לבחור מקום משמעותי שמסמל אבן דרך בתהליך הזוגיות כמו מיקום הדייט הראשון או פארק שבו הייתם מטיילים הרבה, מעבר לזה, גם הצעה ביתית היא אפשרות נהדרת. לא מה משנה מה תבחרו, העיקר שתתאימו את ההצעה לבת הזוג, בכדי שתוכלו לרגש אותה. אם תבחרו לעשות זאת בהשתתפות חברים ומשפחה או לשמור את הרגע הזה לשניכם, זו החלטה שלכם, אך נסו לקלוע לציפייה של בת הזוג ולהעדפותיה.

 

היא אמרה לכם כן?

התשובה החיובית עוד מהדהדת באוויר והאושר ממלא את שניכם, אתם עומדים לקראת צעד חשוב וייחודי בחיים ובלי שתבחינו, האירוע יהיה קרוב מתמיד. לאחר שתסדירו את הנשימה, קחו אוויר והתחילו לתכנן את האירוע החשוב ביותר בחייכם, נסו לאתר ברחבי הרשת רעיונות לחתונה מושלמת בכדי לשאוב השראה ולהפיק חתונה בלתי נשכחת.

מזל טוב!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה