מיהו אמן חושים ומה היתרונות שלו?



כאשר אנחנו מארגנים אירוע בעבודה שלנו או אירוע לבני המשפחה שלנו אנחנו רוצים שהאירוע יהיה לא פחות ממדהים. אחת הדרכים להפוך כל אירוע לאירוע חד פעמי, מהנה ומדהים הוא לבחור בקפידה איזה סוג אטרקציות והופעות יהיו בו. אמן חושים ייחודי ומוכשר יוכל להפוך כל אירוע לאירוע הרבה יותר מהנה וייחודי. אמן חושים הוא למעשה אמן שיודע לקרוא את הנולד והוא יכול לבצע הופעות מיוחדות מאוד בהן הוא קורא את המחשבות של הקהל או מבצע טריקים שונים שכולם מבוססים על החוש השישי שלו

אסף סלומון, אמן חושים

אמן חושים – הופעה ייחודית ויפה לכל אירוע

דוגמא לאמן חושים מקצועי וייחודי היא אסף סולמון. אסף הוא אמן מקצועי, בעל ניסיון וכישרון רב. אסף מופיע במגוון אירועים והוא תמיד יודע להפתיע ולהפוך כל אירוע למעניין ומרתק יותר עבור כל המשתתפים בו. האירועים בהם אסף מופיע הם מגוונים והם כוללים אירועי בת ובר מצווה, אירוע חברות, אירועים של וועדי עובדים וגם אירועים פרטיים של משפחות. בסופו של דבר הבחירה שגם באירוע שלכם יהיה אמן חושים תשתלם לכם מאוד ותהפוך את האירוע להרבה יותר מהנה וייחודי עבור כל מי שייקח בו חלק.

אמן חושים – לאיזה אירועים זה מתאים?

אמן חושים מציע מגוון רחב של הופעות שכוללות בין השאר הופעות שקשורות לחוש השישי, לטלפתיה וגם לקריאה של שפת הגוף והעבר של האנשים. הופעה של אמן מסוג זה יכולה להתאים למגוון גדול מאוד של אירועים כולל אירועים שיש בהם ילדים ובני נוער. הבחירה שבאירוע שלנו יהיה אמן חושים מקצועי יכולה להפוך את האירוע עצמו להרבה יותר יוקרתי וייחודי. מומלץ להזמין מראש את אמן החושים כך שההופעה שלו באירוע שלנו תהיה מובטחת.

אמן חושים – מה ההבדל בין אמן חושים וקוסם?

אנשים רבים מתבלבלים בין קוסם ובין אמן חושים. למעשה קוסם הוא לא אמן חושים וקיים הבדל מהותי בין שני המקצועות. בעוד קוסם לומד לבצע טריקים והוא אמן האשליות אמן חושים מתבסס על החושים והכישרון הטבעי שלו. קוסמים מבצעים טריקים וקסמים לשם בידור כמו הוצאה של שפן מכובע בעוד אמני חושים מבצעים הופעות מורכבות יותר שכוללות קריאה של מחשבות או דברים שקשורים באופן ישיר "לחוש שישי" ולטלפתיה שלרוב האנשים אין. חוש שישי זה יכול לשמח מאוד את האנשים באירוע שלנו ולהפוך להיות שיחת הערב עליה כולם ידברו גם ביום שאחרי סיום האירוע והרבה זמן לאחר מכן.

אמן חושים – ליהנות מעולם שכולו הפתעה ורב הנסתר על הגלוי

כאשר אנחנו בוחרים להזמין אמן חושים לאירוע שלנו אנחנו יכולים ליהנות מעולם שכול הפתעה. עולם בו רב הנסתר על הגלוי ואנחנו יכולים להיות נדהמים ומופתעים מגוון רחב מאוד של מצבים שיאפשרו לנו ליהנות יותר ולהיות הרבה יותר רגועים באירוע שלנו. הופעות מסוג זה יכולות להתאים באופן מושלם כהופעות מגבשות למגוון גדול מאוד של אירועים כמו אירועי גיבוש לוועדי עובדים או לחברות או אירועים שנועדו לגבש משפחות ולחגוג אירועים חשובים כמו ימי הולדת של מבוגרים או אירועים של בר ובת מצווה.

בסופו של דבר כדאי לנו להזמין אמן חושים מקצועי ואיכותי כמו אסף סולמון לאירוע שלנו וליהנות מאירוע שכולו הפתעות, התרגשות והנאה. חשוב מאוד לבחור לאירוע שלנו הופעה שנוכל להרגיש אתה בנוח וליהנות ממנה מאוד. אסף הוא אמן מיומן והוא מקפיד שכל הופעה שלו תהיה מותאמת אישית לקהל ותאפשר לו ליהנות מחוויה של פעם בחיים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה