מדוע טיסות לסנטוריני הפכו לכה מבוקשות בקרב התיירים הישראלים?



אשקלונים אוהבים את הים? בוודאי. ואת יוון גם? מספרי הטסים לשם יעידו שכן. יש הרבה מאוד סיבות טובות לבקר ביוון וגם סיבות טובות לא פחות להגיע במיוחד לסנטוריטי. האי היווני המיוחד, שהוא למעשה השם הרווח של כמה איים שנוצרו בזכות האפיונים הגעשיים של האזור, הולך והופך למבוקש מאוד בקרב תיירים מישראל. רוצים לדעת למה טיסות לסנטוריני הפכו לכה מבוקשות? אתם מוזמנים להצטרף ולגלות

צילום יחצ

הכי טוב בקיץ

הזמן הכי טוב להזמין טיסות לסנטוריני (ראו כאן) הוא ללא ספק בקיץ. בתקופה זו מגיעים אל האי המרהיב תיירים בהמוניהם. גם אם אתם לא מתעניינים בגיאולוגיה, מעניין לדעת שהנופים המרהיבים הם תוצאה של התפרצות הר געש מלפני יותר מ-3000 שנים. זו הייתה התפרצות אדירה שהייתה אסון לתושבים אבל הפכה את הנוף שבאי לייחודי – אין כמוהו בשום מקום אחר בכל יוון. ואל דאגה – הר הגעש לא רק שקט כיום אלא גם מהווה אטרקציה ייחודית. ההר שקוע במים וניתן להביט אל הלוע המוצף. מובטח לכם מראה של פעם בחיים.

אבל לסנטוריני כדאי להגיע לא רק בגלל הנוף המשגע. מסתבר כי הרומנטיקניים שאוהבים את השקיעה יגלו באי שקיעה שאי אפשר למצוא בארץ, גם בערב היפה ביותר. מביני דבר ממליצים להגיע לחלקו הצפוני של האי, בשעות שלקראת השקיעה. מחזה יוצא מן הכלל הינו השילוב שבין הבתים הצחורים לבין השקיעה הזהובה אדומה. מרבית הבתים באי צבועים לבן ורבים מהם גם כוללים עיצוב מעוגל, מעין כיפה מעוגלת בצבע כחול. תיירים רבים מצלמים את השקיעה ולאחר שיורד הערב מטיילים להנאתם בסמטאות המפותלות והמזמינות שהכפרים התברכו בהן.

מלונות מיוחדים, במקום ריזורטים

ריזורטים בסגנון הכל כלול לא מוערכים בסנטוריני. כאלה יש הרבה במקומות אחרים ביוון. האי, שניכר בכפריו השלווים ובאווירתו האינטימית והמחבקת מצטיין גם במלונות מעוצבים, יותר אינטימיים ומאוד רומנטיים. לאוהבים חוויות מיוחדות, יש בנמצא לצד מלונות בנויים גם בתי מלון שחצובים בסלע המקומי. ביוקרתיים יותר, ניתן לקבל לא רק חדרים מסוג זה אלא גם חוף ים פרטי ובריכה.

חופים ונהנים

החופים המוכרים כל כך לכל תושבי אשקלון ובכלל, לכל ישראלי באשר הוא, לובשים בסנטוריני צורה שונה לחלוטין. זהו חלק מהיופי שמובטח לתיירים. החול הרך, שהרגלים שוקעות בתוכו כשמתרוצצים או כשמשקים מטקות לא קיים בסנטוריני. כאמור, האי נוצר בהתפרצות הר געש והאדמה משום כך כהה ונוטה לשחור. החול הרבה יותר גרגירי וזה מקנה לחופים חזות אחרת.

בסנטוריני מחכים לתיירים קילומטרים רבים של חופים וכל מה שתיירים צריכים. במקום מסעדות יפות, פעילויות של ספורט ימי על סוגיהן השונים, אוויר נהדר וכאמור – נוף יחודי ומרהיב. אגב, לא רק ים יש לאי אלא גם מעיינות. החום המגיע ממעמקי האדמה, מהרי הגעש, יוצר מעיינות חמים. מעיינות הגופרית מהנים מאוד ואומרים שגם טובים לבריאות. זוהי גם אטרקציה רומנטית שווה בהחלט. יוצאים לשיט שמגיע לאזור המעיינות החמים בשילוב תצפית להר הגעש השקוע.

היין הנפלא של סנטוריני

אדמה בזלתית, כפי שיש כל כך הרבה ברחבי האי מהווה בית גידול מושלם ליין ולגפנים. כל מי שמגיע עם טיסות לסנטוריני וחושב על ארוחה של יין וגבינות, זה אכן המקום. היין המקומי הינו מהטובים בעולם וכדאי לערוך ביקור באחד היקבים שמקיימים מרכזי מבקרים. שם ניתן לטעום מהיין המשובח וגם לשמוע עובדות היסטוריות של יין, כיצד הוא מיוצר, סוגים, התיישנות וטעמים. גם הנוף הנשקף, של הכרמים והגפנים יוצא מן הכלל. 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה