עזרא עוזר יהיה מספר 2 של יורם שפר



חיזוק משמעותי לסיעת "תכלית עכשיו" של סגן ראש העירייה יורם שפר: פעיל הציבור המוכר עזרא עוזר יהיה מספר 2 בסיעה שתתמודד למועצת העיר אשקלון בבחירות הקרובות. עוזר: "העירייה צריכה להיות קשובה יותר לציבור ובשביל זה אני פה. החיבור עם שפר טבעי בעיניי כי הוא איש של אנשים"

יחצ

סיעת תכלית עכשיו נחשפת: פעיל הציבור עזרא עוזר, יהיה מספר 2 ברשימתו של סגן ראש העירייה יורם שפר למועצת העיר. עוזר בן ה-47 מוכר באשקלון כאיש חסד שמסייע לציבור בכל פנייה וטיפול מול הרשויות, ומהווה כתובת לכל בעיה, והכל בהתנדבות מלאה. "זה טבעי שאני אצטרף ליורם שפר, הוא איש של אנשים ופועל רק למען התושבים. יחד נהפוך את העירייה  לשירותית יותר לציבור", אומר עוזר.

עוזר, נשוי + אחת, מקפיד להיות נגיש לציבור. הוא הבעלים של מוסך "עזרא עוזר" שמספק תעסוקה לתושבי העיר, והפך עם השנים לפה של התושבים מול המוסדות השונים. ההחלטה להיכנס לפוליטיקה המקומית לא הייתה קלה עבורו. "אני מבין את כל המשמעויות, אבל בשורה התחתונה אני בא לתרום לטובת תושבי אשקלון היקרים ולסייע איפה שאני יכול", הוא אומר. "אני בהחלט חושב שבעירייה צריכה להיות חוליה מקשרת בין התושבים לבין הרשות, ואני מתכוון למלא את התפקיד הזה".

את ההחלטה להצטרף ליורם שפר הוא מנמק בפשטות: "ראיתי איך יורם עובד בעירייה ואת העשייה שלו במשך השנים בכל המאבקים למען איכות הסביבה, והבנתי שאני רוצה להיות לצדו. העירייה חייבת להיות יותר מכוונת תושבים וקשובה לציבור. חברי מועצה הם שליחי הציבור, הם מייצגים את מי ששלח אותם לשם, ואנחנו חייבים למלא את תפקידנו כדי להקל על האזרח. יורם ניהל מאבקים שאנשים חשבו שהם חסרי סיכוי - והצליח, הוא עושה כל שביכולתו כדי למנוע מהאזרח להתרוצץ, וזה טבעי שנרוץ יחד".

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה