הליכוד מפולג? הליכוד מרוסק באשקלון



השבוע היה מפגן כח מרשים של ראש העיר, איתמר שמעוני, יחד עם השר מהליכוד, ישראל כץ שאמר הליכוד תומך בשמעוני לראשות העיר. יום אחרי מעלה מישל בוסקילה, סרטון עם ח״כ מהליכוד נאוה בוקר שאומרת הליכוד תומך במישל בוסקילה לראשות העיר, בדיחה רעה על חשבון השם "ליכוד"

אחרי שהבלאגן בליכוד נראה בכל מקום בעיר ובסופו של יום נבחר כמספר אחד למועצת העיר, מישל בוסקילה, זאת לאחר שיושב ראש מועצת הסניף, שמעון אסולין,  עם חמישה מאנשיו בסניף לא הגיעו להצבעה ובכך גרמו לבחירתו של בוסקילה, שמצידו הביא את כל האנשים שבחרו בו יחד עם שאול צור בנו של, שבתאי צור, הוכח שהליכוד מפולג ועכשיו גם מרוסק. 

אסולין לא ראוי לשמש כיו״ר מועצת הסניף בגלל שכך לא מתנהג מי שאמור להוביל את הסניף כאיש החזק בו. זו פחדנות לא מנהיגות. אבל הכל מתגמד כשמתחילות ההקלטות והאמירות של בכירי בליכוד לטובת מועמדים. נתחיל עם מישל בוסקילה, שנבחר על פי כל הכללים כמועמד הליכוד למועצת העיר. בוסקילה לקח את זה צעד אחד קדימה והכריז על עצמו כמועמד הליכוד לראשות העיר, ללא אישור הליכוד ודי אם נביא ציטוט קצר של, חיים ביבס, ראש עיריית מודיעין ומבכירי הליכוד שאחראי על הבחירות המקומיות בליכוד ״גם אני רץ לנשיאות ארה״ב״. בוסקילה אירח את ח״כ נאווה בוקר מהליכוד, שנענתה לבקשתו להקליט את הודעתה שמישל בוסקילה, הוא  מועמד הליכוד לראשות העיר. בוקר לא ידעה שלא כך הדבר וקודם אליה היה כאן השר, אופיר אקוניס, שהקליט גם הוא הודעה דומה ללא ידיעה מוקדמת, אלא הסתמכות על דברי מועמד הליכוד למועצת העיר. נפילה של שניים מבכירי הליכוד.

ביום ראשון אירח ראש העיר, איתמר שמעוני, בערב ההכרזה על ריצתו לראשות העיר, את השר ישראל כץ וח״כ יואב קיש. מעל הבמה מכריז כץ שהליכוד תומך באיתמר שמעוני לראשות העיר. נשמע מאוד in רק לא מדוייק. חיים ביבס ״אז אמר״. מכאן יחליטו הקוראים ובמיוחד הליכודניקים האם הליכוד בכלל מהווה פקטור במערכת הבחירות הנוכחית?. אין מצב כזה. 

הליכוד הפך להיות מפלגה מאוד לא רלוונטית בבחירות באשקלון. חבל. המפלגה שיש לה את אחוזי ההצבעה הגבוהים ביותר בעיר הבחירות הארציות אולי תביא בבחירות הקרובות 800-1000 קולות, כשבארציות הליכוד גורף כ - 30 אלף קולות לפחות.  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה