היישר מהווסטאנד בלונדון - המופע המצליח "סינטרה וחברים" מגיע לישראל



בשורה משמחת במיוחד עבור אוהבי פרנק סינטרה: לכבוד 100 שנה להולדתו של הזמר פרנק סינטרה - אחד הזמרים החשובים ביותר במאה ה-20 שכונה "עיניים כחולות" (Blue Eyes), המופע המצליח "סינטרה וחברים" שזכה להצלחה רבה ב-westend שבלונדון, ינחת בקרוב גם בישראל ויציג כאן שתי הופעות בלבד בהיכל התרבות בתל אביב ובמרכז הקונגרסים בחיפה

צילום: "באדיבות ההפקה"

המופע סינטרה וחברים מבוסס על להיטיו הרבים של פרנק סינטרה ושל שניים מחבריו המוסיקליים סמי דייויס ומרטין דין שיחדיו כונו "חבורת העכברושים" (שכללה גם את הזמרים פיטר לאופורד וג'ואי בישופ), ושירים של השניים יבוצעו גם כן במופע.

מדובר במופע גדול ומושקע שיגיע לכאן מלווה בתזמורת גדולה מאוד ורבת משתתפים כששלושה זמרים מובלים ייקחו חלק במופע. הזמר הראשי שישיר את שיריו של סינטרה יהיה סטפאן טריפיט שידוע בזכות יכולתו לשיר דומה מאוד לסינטרה. טריפיט כבר צבר הצלחה גדולה והופיע בעשרות אירועים יוקרתיים כולל הופעה מול הנסיך פיליפ. הוא קצר ביקורות מעולות בקרב המבקרים שאמרו עליו בין היתר כי "הוא נפלא כמו סינטרה".

את השירים של דין מרטין יבצע הזמר המצליח מארק אדאמס שב-BCC אמרו עליו כי "אם הוא לא היה מארק אדאמס, הוא היה דין מרטין". אדאמס, שחקן וזמר ידוע, עבד בטלוויזיה, תיאטרון ובקולנוע וזכה לפרסים רבים על השתתפותו במופע זה. גם הזמר ג'ורג' דניאל לונג שיבצע את שיריו של סמי דייויס במופע נחשב לאחד הפרשנים הטובים ביותר לסמי דייויס.

פרנק סינטרה היה אחד הזמרים המצליחים ביותר בהיסטוריה ונחשב גם לאליל הנוער הראשון בכל הזמנים עוד בשנות ה-40 של המאה הקודמת. שיריו הרבים הן קלאסיקות ידועות ומושמעים ללא הרף בתחנות הרדיו עד היום. בין להיטיו הרבים שלו שאף יבוצעו במופע ניתן לציין את Fly me to the moon, Medley, A lotof livin' to do, my way, New-York- New-York, I've got you ואחרים.

סינטרה היה גם שחקן קולנוע מפורסם וזכה בפרס האוסקר לשחקן המשנה הטוב ביותר על הופעתו בסרט "מעתה ועד עולם". הקריירה שלו ידעה עליות ומורדות במהלך השנים כאשר בשנות ה-50 הקריירה שלו החלה לדעוך אך הופעתו בסרט, החזירה אותו לאור הזרקורים ושנה בלבד לאחר יציאת הסרט, חתם סינטרה חוזה תקליטים בחברת קפיטול רקורדס והוציא מספר אלבומים שזכו להצלחה עצומה כגון Come Fly with Me‏ או Songs for Swingin' Lovers‏.

המופע סינטרה וחברים יגיע לישראל הודות לשיתוף פעולה בין חברות ההפקה EGOeast וגד אורון והוא יציג כאן 2 הופעות בלבד בחודש אוקטובר 2018.

ניתן למצוא פרטים נוספים על המופע ואל אירועים נוספים במגזין התרבות החדש "קצת תרבות" המציג וסוקר את כל אירועי התרבות והבידור בישראל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה