תלונה במשטרה על הפצת מסרונים נגד איתמר שמעוני



ראש המטה של ראש העיר, ריימן פולט, טוען שהופצו אלפי מסרונים לתושבי אשקלון לפני כשבועיים על ידי גורם אנונימי, שהכילו מידע שקרי ומסולף, שנועד להשחיר את שמו של שמעוני והם והועברו לחקירת המשטרה. פולט: ״נעשה שימוש לרעה במאגר הנתונים של התושבים והטעייה מכוונת של הציבור. סומכים את ידינו על משטרת ישראל שתבצע את העבודה נאמנה״. תגובת המשטרה: כל תלונה תיבחן לעומק ותטופל בהתאם

יחצ

ראש מטה הבחירות של איתמר שמעוני, ריימן פולאט, הגיש בימים האחרונים תלונה למשטרת ישראל בעקבות הפצת שורה של מסרונים פיקטיביים שנשלחו לאלפי תושבים בעיר. כזכור, לפני כשבועיים הפיץ גורם אנונימי מספר הודעות SMS אשר מכילות מידע שקרי ומשולל כל יסוד, שמטרתן להכפיש את שמעוני ולהטעות את תושבי העיר, תוך שימוש בחדשות שקריות (“פייק ניוז”) על מנת לייצר מיצג שווא כאילו הדברים אמיתיים.

״לוקחים אדם שהוא מועמד לראשות העיר ומשחירים את שמו ופועלו בצורה מבזה וזולה וכל זאת בעילום שם ובסתר״, מסר פולאט בעקבות הדברים, והוסיף ״לא זו אף זו, מטעים במופגן ובכוונה את התושבים כאילו מדובר בחדשות 10 או בשי ניצן. שקר מוחלט כמובן. למה שקרה כאן יש היבטים פליליים קשים. יש כאן פגיעה בשמו הטוב של אדם – גם אם הוא מועמד לראשות עיר הוא עדיין אדם – עם משפחה, יש כאן שימוש לרעה במאגר הנתונים של התושבים – במסרון שנשלח לכ-100,000 תושבים שיש להם שמות ומספרי טלפון. יש כאן הטעייה מכוונת של הציבור כאילו מדובר בחברת חדשות 10 או פרקליט המדינה וכד'. חוק הגנת הפרטיות וחוק איסור לשון הרע עוסקים בדיוק בעבירות הללו״.

“המסרונים הביאו ציבור רחב יותר לתמוך באיתמר”

״מיד עם קבלת המסרונים פנינו למשטרה והגשנו תלונה - כך 3 פעמים בשלושה מסרונים. לכן, מטבע הדברים אנו סומכים את ידינו על משטרת ישראל שתבצע את העבודה נאמנה”, מציין פולאט. ״שנית, כשנשאלנו במי אנו חושדים אז ציינו זאת במשטרה. הבהרנו במשטרה שכפי הנראה מדובר באדם או גוף בעלי אינטרסים ושיש בידיהם את מאגר הנתונים הגדול של תושבי אשקלון. כמו כן, כפי שמצוין בעיתון ישנם קמפיינרים שמתמחים בהשחרת מועמד וידוע לנו על קמפיינר כזה שנותן שירות בעיר אשקלון. כבר לפני חודש ימים איתמר דיבר עם קרוביו וציין כי בידו מידע שמרגע שהוא יודיע על התמודדותו תהיה פגיעה בו ובמשפחתו בכל האמצעים האפשריים – לצערי, המידע שקיבל היה יותר ממדויק רק לא האמנו שזה יהיה היקפו והירידה ברמת השיח והיחצנות תהא כל כך נמוכה.

״לצערי, איתמר למוד ניסיון בהשלכת רפש עליו ועל משפחתו בכל הזדמנות. מדובר באדם שגבו כבר מצולק מחרבותיהם של מבקשי רעתו. כאן מסתבר מצב שישנם מועמדים שמבססים את כל האג'נדה שלהם בהתקפות על איתמר, על השחרת שמו ועל הטעיית הציבור. חבל. דווקא המסרונים הללו הביאו ציבור רחב יותר לתמוך באיתמר והאהדה שאיתמר מקבל בימים האחרונים היא ענקית ורחבה. אני קורא כאן לכל המועמדים - הבה נאפשר לדמוקרטיה ולבחירות החופשיות לעשות את שלהם וננהל מערכת בחירות נקייה ללא הכפשות וללא טינה ואיבה״.

תגובת המשטרה: כל תלונה תיבחן לעומק ותטופל בהתאם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה