הקהילה האתיופית תצא לפריימריס בקרב אנשי הקהילה



מני יאסו, יניב וובט, שלמה בלאי, גבריאל טגבו, מרדכי עזריה ואבי בלאי, אלה האנשים שיגישו את מועמדותם בבחירות שיהיו ביום שני הבא, לעמוד בראש הרשימה לבחירות למועצת העיר אשקלון

יח״צ

קהילת יוצאי אתיופיה יוצאת לבחירות פנימיות ביום שני הבא.

הקהילה של יוצאי אתיופיה תקיים בחירות דמוקרטיות פנימיות, וזאת על מנת שיבחר יו״ר, לרשימה בריצתה למועת העיר אשקלון.  כרגע ישנם מספר מעומדים שבניהם הבולט וחבר מועצה לשעבר, שלמה בלאי, חבר מועצת העיר לשעבר  וכך שהסיכוי שיבחר גבוהים בהרבה משאר המתמודדים.
המתמודדים הם:
שלמה בלאי
יניב וובט
מרדכי עזריה
גבריאל טגבו
אבי בלאי
ועוד...

גורמים בקהילה מציינים כי האיש הבולט ביותר כיום בקרבם הוא לא אחר מיו״ר והבעלים של קבוצת הכדורגל מכבי אשקלון, מני יאסו, שמחוזר על ידי חלק מהתמודדים לראש הרשות ולמתמודדים למועצת העיר, שיודעים ומכירים את היכולות המקצועיות והכריזמה שיש בו. עם רובם הגדול של המתמודדים כבר נפגש יאסו והבהיר בצורה ברורה את מטרותיו.

עוד מוסיפים גורמים בקהילה שמני יאסו, לא יתמודד בבחירות הפנימיות של הקהילה וכנראה יתמוך בשלמה בלאי ויתחבר לאחת המפלגות הקיימות לראשות העיר או למועצה.

יניב וובט שהיה מספר 2 ברשימה עצמאית יחד עם יונתן רהימי, שהיה עוזרו של ראש העיר, תומר גלאם, צפוי להודיע על פרישה מרשימתו של רהימי ולהצטרף להתמודדות בקרב הקהילה האתיופים. וובט לא מסר את תגובתו בשלב הזה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה