איך בוחרים ריהוט למרפסת?



אם יש לכם מרפסת בבית, הרי שזכיתם! מרפסת היא מקום נפלא אשר בו אפשר ליהנות מימים נעימים, לשבת עם חברים בוץ, לארח משפחה ואף לערוך במרפסת אירועים במידה והיא מספיק גדולה ויכולה להכיל כמות רבה של אנשים.

צילום : pixabay

כדי שהמרפסת שלכם תהיה מקום נוח ונעים, חשוב שתעצבו אותה ותניחו בה עציצים נאים, שימו לב שאתם בוחרים ריהוט גן מתאים, ובחרו ריהוט למרפסת תוך שאתם שמים לב בבחירה לדגשים הבאים:

נוחות ופרקטיות – בחרו ריהוט גן שיהיה נוח ופרטי גם לשימושים שלכם כמו גם למספר הנפשות בבית או בהתאמה לכמות אנשים שאתם בדרך כלל מארחים. בחרו ריהוט למרפסת שיתאים לגודל המרפסת ויאפשר מרחב תנועה מסביב.

התאמה לעיצוב הבית – התאימו את הריהוט לעיצוב הבית. כיום ישנו ריהוט גן מסוגים שונים כמו כזה העשוי מראטן, מעץ מלא או מאלומיניום דמוי עץ, ישנו ריהוט עשוי אלומיניום וראטן, ריהוט שבנוי רק מאלומיניום, כזה העשוי מפלסטיק ועוד. שימו לב כי אתם מביטים בכמה וכמה סוגי ריהוט כדי להבין מהו הסגנון המתאים לעיצוב החלל החיצוני כמו גם החלל הפנימי של הבית.

למידע נוסף כנסו: http://www.rgf.co.il/

סוג החומר שממנו עשוי הריהוט – יש לשים את הדגש על החומר ממנו עשוי הריהוט  שאתם בוחרים. חומר כמו ראטן סינטטי הוא כזה אשר נחשב עמיד יותר מפני פגעי מזג האוויר הישראלי משמע: הים תיכוני. חומרי עץ למשל יהיו פחות אטרקטיביים משום שהם נוטים להירקב ולהתנפח בלחות, חום גדול או בזמן גשמים.

עמידות – עוד יש לבדוק האם הריהוט שאתם בוחרים עמיד. שימו לב כי אתם בוחרים ריהוט שעומד בכל תווי התקן והוא בנוי בצורה טובה וחזקה כך שהוא יחזיק מעמד לאורך שנים.

אחריות – כאשר אתם רוכשים ריהוט גן וודאו כי אתם מקבלים אחריות מהחברה שממנה אתם רוכשים את הריהוט. שימו לב כי ישנם חלקים שאפשר להחליף לריהוט בעת הצורך, כי ניתן לתקן אותו במידה וקורה משהו שקשור לפגם בחומר וכי בכל בעיה ניתן להחליפו.

מחיר – בצעו השוואת מחירים בין חברות שונות המוכרות ריהוט לגינה ובחרו את החברה אשר מציעה לכם מחיר ואיכות. בכך תוכלו לבחור יותר ריהוט למרפסת שלכם, וליהנות ממחיר שנחשב טוב ואטרקטיבי.

עשו את כל אלה ותוכלו לבחור ריהוט גינה מושלם!

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה